Vakantiehuis Marienhof auf der Höhe

7,9

• Ligging t.o.v. pistes9,6

1 review over Vakantiehuis Marienhof auf der Höhe in het Nederlands

Met vrienden

Stoffig vies koud water, koude kamers

Rohde
26-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Huis is niet bereidkbaar met auto een flinke klim te voet voor € 12 kun je een slecht startende onverzekerde 4x4 gebruiken om van parkeerplaats naar huis te pendelen.

Huis was vies eigenaar meld dat als je een schoon huis wil van te voeren moet betalen voor schoonmaak. Stoffig en vies beddengoed.

Kamers worden slecht verwarmt, douchewater is als er meer dan 2 tegelijk douchen koud.

Eigenaar is al een tijdje aan het verbouwen en dat is terug te zien in gebouw onafgewerkte wanden vinyl komt van de muren in de toiletten.

Keuken is een fornuis bruikbaar andere grote fornuis mag niet gebruikt worden vanwege koolmonoxide gas. Er is geen afzuiging hele huis stinkt na koken.

Zolderverdieping met tafeltennistafels was onbereikbaar ivm opslag verbouwingsmateriaal. Buiten lag er aan de huiskamerkant stapels met sloopmateriaal.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Marienhof auf der Höhe in Niederthai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Marienhof auf der Höhe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.