Vakantiehuis Marienhof auf der Höhe

• Sauna
Meer vakantiehuisinfo

43 reviews over Vakantiehuis Marienhof auf der Höhe

• 5Rohde26-02-2011

Stoffig vies koud water, koude kamers

Huis is niet bereidkbaar met auto een flinke klim te voet voor € 12 kun je een slecht startende onverzekerde 4x4 gebruiken om van parkeerplaats naar huis te pendelen. Huis was vies eigenaar meld dat als je een schoon huis wil van te voeren moet betalen voor schoonmaak. Stoffig en vies beddengoed. Kamers worden slecht verwarmt, douchewater is als er meer dan 2 tegelijk douchen koud. Eigenaar is al een tijdje aan het verbouwen en dat is terug te zien in gebouw onafgewerkte wanden vinyl komt van de muren in de toiletten. Keuken is een fornuis bruikbaar andere grote fornuis mag niet gebruikt worden vanwege koolmonoxide gas. Er is geen afzuiging hele huis stinkt na koken. Zolderverdieping met tafeltennistafels was onbereikbaar ivm opslag verbouwingsmateriaal. Buiten lag er aan de huiskamerkant stapels met sloopmateriaal.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Met vrienden