Appartement Gästehaus Hörmann

superaccommodatie

Michel Klaassen Bos,
28-12-2009

De appartementen zijn mooi en schoon. Er is voldoende ruimte en in de

" Aufenthalt" ruimte kun je lekker met z'n allen ontbijten en avondeten. 's Avonds kun je er heerlijk recreeren. De eigenaren Thomas en Conny zijn zeer vriendelijke mensen die je gelijk helpen als er iets gedaan moet worden. Thomas is ook gul met zijn schnapps. Er worden badhanddoeken en theedoeken geleverd en ook het WC papier kun je uit een kast halen. Er is een verwarmde kast voor de ski's en skischoenen en beneden in de kelder is een kleine fitnessruimte. Er staan ook twee tafelvoetbalspelen. Ook kun je gebruik maken van de broodjesservice(voor ontbijt)

2 reviews over Appartement Gästehaus Hörmann in het Nederlands

superaccommodatie

Michel Klaassen Bos
28-12-2009

De appartementen zijn mooi en schoon. Er is voldoende ruimte en in de

• Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Haus Hormann ligt erg mooi in Niederthai op 1550 meter hoogte met rondom uitzicht op de bergen. Perfect wandel gebied. De verhuurders zijn zeer gastvrij en doen alles wat mogelijk is om het je naar de zin te maken. Men voelt zich hier echt thuis in een famieliare sfeer, zelfs de hond heeft heimwee. Ook in de winter (sneeuwzeker) zeker voor de beginnende skieer en langlaufer zeer aan te bevelen. ( wij waren hier ook in de winter )

Service alom.

Fijne vakantie gewenst.

Hanny en Chris

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gästehaus Hörmann in Niederthai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gästehaus Hörmann zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.