Appartement Delano

9,5

• Ligging t.o.v. pistes8,8

4 tips over Appartement Delano

Peter van Bakel, 1-11-2014
Tips: Op een half uurtje lopen bevindt zich de grootste en mooiste waterval van Tirol, gelegen in Umhausen. Woensdagavond kan men ernaartoe wandelen onder leiding van een gids, bij schemer met olielampen, waarbij de waterval ook nog eens verlicht is. De hangbrug in de plaats Längenfeld. Bij minder weer is het Aqua Dome, Thermen in Längenfeld, een aanrader, zeker ook voor kinderen. Er is ook een geweldig saunadeel. Een bezoek aan het pittoreske stadscentrum van Innsbruck mag u ook niet missen.
Albertha Dijkstra, 23-3-2014

Het rodelen tijdens de winter is een echte aanrader.

Met de scooter omhoog en dan op een sleetje langs een verlicht bergpad naar beneden is erg leuk om te doen. En natuurlijk na afloop een gluhwein drinken.

Dennis, 7-7-2012
Op dinsdag en donderdag avond kun je het verlichte pad naar alpen gasthof am feuerstein in huben lopen. Dit is echt een aanrader. bijzonder romantisch en gezellig.

We hebben een aantal aanbieders voor Delano voor je op een rij gezet:

Remco Coppejans, 26-3-2012
Koffie Joszel en de Schnitzel bij restaurant Tauferberg, daarnaast relaxen op het terras in de zon.

We hebben een aantal aanbieders voor Delano voor je op een rij gezet: