Appartement Delano

Meer appartementinfo

48 reviews over Appartement Delano

• 2017
    8Leo Post27-09-2017

Alles tot in de puntjes verzorgd.

ALLES is perfect. Geweldige broodjesservice. Super mooie omgeving. Zeer vriendelijke Nederlandse eigenaren. Wandelen, mountainbiken, skieën, alles kan. Heerlijk rustig gelegen. Echt een aanrader.

• 10Tim en Marthina03-05-2017

Prachtige locatie vooral als het gesneeuwd heeft!!

In de meivakantie hebben wij met drie jonge kinderen onze vakantie in het idyllische Niederthai gevierd. Wat een prachtig omgeving! Wij verbleven in appartement 5. Nette, moderne kamers & keuken. Van alle gemakken voorzien (incl. wifi en nederlandse tv). Na drie mooie dagen, hadden wij het geluk dat het ging sneeuwen. En als het sneeuwt in Niederthai dan sneeuwt het ook echt!! Met de kinderen aan het sleeen geweest. Gezocht naar pootafdrukken van wilde dieren. En prachtige wandelingen gemaakt in de omringde bossen & naar de grote waterval. Voordat het ging sleeen nog sportief bezig geweest op de racefiets. Steile hellingen voor de echte klimgeiten (o.a. Timmelsjoch, Rettenbachferner, Kuhtai en zelfs de klim naar Niederthai mag er zijn).

Voor ons ging de week veel te snel voorbij. Wij komen zeker nog een keer terug!

• 10Wendy Nouri07-01-2017

Heerlijke week gehad!!

Wat hebben we genoten in dit mooie appartement. Het was prachtig gedecoreerd, helemaal in kerstsfeer. Het is er zeer schoon en netjes. De eigenaren zijn erg vriendelijk en staan voor je klaar indien nodig. De broodjesservice is ideaal. De Niederthai gastekarte is nieuw dit jaar. Daarmee kun je gratis skiën in het dorp! Ook hebben we met de kaart een uur gratis langlaufles gehad en hebben we met een gids een avondwandeling gemaakt naar de verlichte waterval. Super leuk allemaal! De ligging is perfect en het uitzicht fantastisch. Graag komen wij hier weer terug!!!!

• 10Janny Janson06-01-2017

Zo ontzettend genoten !

De appartementen van Delano zijn werkelijk van alle gemakken voorzien, ze zijn luxe, maar dat niet alleen, ook erg sfeervol ingericht en werkelijk overal is aan gedacht. Het uitzicht is fenomenaal, je kijkt zo de (besneeuwde) bergen in. Met de kerstweek is alles in kerstsferen gebracht, alles is net zo mooi gedecoreerd alsof je het thuis zou hebben gedaan. Een vriendelijke gastvrouw (Linda) en gastheer (Anton) staan voor je klaar als het nodig is. De broodjesservice is ideaal. We waren hier al eerder geweest en hebben niet getwijfeld hier terug te keren.

Nieuw dit jaar was ook de Niederthai gastekarte. Hiermee kun je in het dorp Gratis skiën, maar tevens geeft de kaart toegang tot diverse andere activiteiten. Dat is nog eens leuk op wintersport gaan, we hadden dit jaar geluk omdat er sneeuw was gevallen dus de kids (10 en 12 jaar) hebben zich in het dorp prima vermaakt met skiën, sleeën en ook nog deelgenomen aan een langlauf snoepcursus, erg leuk !!

Kortom : we hebben een fantastische week gehad en aarzelen niet om hier volgend jaar weer terug te komen!

• Oude reviews

9A van Ooijen 29-03-2015

Prachtige omgeving

Delano biedt een prachtig, modern en hagelnieuw appartement aan in een rustig dorpje net buiten de drukke hotspots. De appartementen zijn enorm ruim, luxe en modern afgewerkt. Vloerverwarming, een bad, prachtige douche, een sauna is aanwezig in het complex met infraroodcabine en (regen)douche.. Over alles is nagedacht en nergens is er voor eenvoud gekozen. Een mooi voorbeeld zijn de wijnglazen; twee soorten voor wit en rood. Goeie, grote glazen ipv de gangbare kleine glaasjes. Goed geregeld. Tot de volgende keer!

• 7Ligging t.o.v. pistes

• 10Buddy02-01-2015

Mooie plek voor een fijne vakantie

Voor de derde keer verbleven wij in dit mooie complex, nu in appartement 1. Alles was zo mooi versierd, dat we gelijk in kerststemming waren. Anton en Linda zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Ze organiseerden voor alle gasten een Gluhweinavond, zo gezellig!! Verder om de dag schone handdoeken, elke dag verse broodjes (als je dat wenst) en de lokatie is gewoonweg prachtig. Voor het appartementencomplex loopt een pad naar beneden, zodat je gelijk op je ski's kunt stappen. Voor de beginnende skiër is deze plek ideaal en als je een groter skigebied zoekt dan kun je naar Solden, Gurgl of Oetz. Volgend jaar weer!!

• 9Frank Overweg18-11-2014

Mooie ligging en zeer lux.

Eerste indruk qua prijs vonden wij het aan de dure kant, maar als je kijkt wat je er voor terug krijgt is het ten opzichte van andere appartementen gewoon goedkoop. De Familie (Linda en Anton) Kooren zijn klantvriendelijk en geven goede adviezen en zijn erg behulpzaam. We hebben al weer geboekt voor de volgende vakantie,

Met vrienden

• 9Peter van Bakel31-10-2014

magnifieke ligging, een topper!

Appartementencomplex Delano in Niederthai is een echte topper en aanrader, zeker voor mensen die van luxe houden, en echte rust zoeken die elders in Europa nog maar moeilijk te vinden is. Waar vindt men nog een dorpje in de Alpen, waarbij de weg ernaar toe maar een bestemming heeft, Niederthai. Er is dus geen doorgaand verkeer mogelijk. Dit geeft op meer dan 1500 meter hoogte een serene rust. Voorts is er in de directe omgeving van Niederthai (Ötztal), maar ook daarbuiten heel veel te beleven, te ondernemen en te zien. En vanzelfsprekend is het hier een eldorado om te wandelen, voor ieder wat wils. Het is wel raadzaam goede wandeluitrusting te gebruiken, zoals wandelschoenen en wandelstokken. Als laatste een groot compliment aan Linda, Anton en de kinderen (Nederlandssprekend) . Zij zorgen ervoor dat alles in en rond dit geweldige complex schoon, netjes en in orde blijft. En niet te vergeten de dagelijkse mogelijkheid van broodjesservice, heerlijke verse broodjes bij het ontbijt.

• 9Suzan Kluiters- te Brake15-10-2014

super mooi en schoon appartement

We hebben een heerlijke week gehad. Lieve mensen, een mooi en goed appartement, voorzien van alles. In een mooie omgeving, waar je heerlijk kan wandelen. Heerlijke broodjes in de ochtend, die gewoon bezorgt worden.

• 9Albertha Dijkstra23-03-2014

Zeer netjes en gastvrij!!

Appartement Delano in Niederthai is een plek waar wij graag in de winter naartoe gaan. Het is in een idyllisch dorp waar altijd sneeuw ligt in februari. De appartementen zijn zeer compleet, schoon en modern. Verder zijn de gastheer en gastvrouw erg vriendelijk en behulpzaam. De broodjes staan (wanneer je dat wenst) iedere ochtend al vroeg voor de deur. Voor beginnende skiërs is het een mooie locatie en wil je iets meer dan kun je naar Oetz, Solden of Gurgl tijden om daar te skiën.

Met oudere kinderen

4 tips over Appartement Delano

• Remco Coppejans, 26-03-2012

Koffie Joszel en de Schnitzel bij restaurant Tauferberg, daarnaast relaxen op het terras in de zon.

• Dennis, 07-07-2012

Op dinsdag en donderdag avond kun je het verlichte pad naar alpen gasthof am feuerstein in huben lopen. Dit is echt een aanrader. bijzonder romantisch en gezellig.

• Peter van Bakel, 01-11-2014

Tips: Op een half uurtje lopen bevindt zich de grootste en mooiste waterval van Tirol, gelegen in Umhausen. Woensdagavond kan men ernaartoe wandelen onder leiding van een gids, bij schemer met olielampen, waarbij de waterval ook nog eens verlicht is. De hangbrug in de plaats Längenfeld. Bij minder weer is het Aqua Dome, Thermen in Längenfeld, een aanrader, zeker ook voor kinderen. Er is ook een geweldig saunadeel. Een bezoek aan het pittoreske stadscentrum van Innsbruck mag u ook niet missen.

0 vragen over Appartement Delano

Appartement info