Niederthai

Reviews over Niederthai

Ideaal voor kinderen

Steven en Chantal
    3-3-2015

Heerlijk dorp om alles soorten binnen de wintersport te beoefenen en het te leren. Hele fijne skischool met meerder talige skileraren. Fijne mogelijkheden om te wandelen. Mooie loipen. Leuke pistes. Geweldige rodelbaan! En voor jong en oud

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2015

Mooi klein en gemoedelijk, heerlijk voor kinderen

peter meeuwis
    3-3-2015

Klein dorpje voor boodschappen even naar het dal, leuk uitje voor de kinderen met de slingerweg op de berg. Meer dan voldoende eet gelegenheid even afstemmen met de hotels een onafhankelijk restaurant in het begin van het dorp. Prima we hebben ervan genoten.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Feb 14 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een plek waar je tot rust komt.

Lenssen
    3-3-2015

Niederthai is een klein, rustig dorpje. Hier moet je niet zijn als je wilt apres-skieën, maar wel om te wandelen en rust te vinden. Het dorp ligt op 1550 meter, en dat betekent dat er altijd sneeuw ligt in de winter, ook als er in het dal maar weinig of niets ligt.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2015

hier kom je terug!

Peter van Bakel
    1-11-2014

Een heel klein sfeervol dorpje waar misschien 300 mensen wonen. Heerlijke restaurants waar nog voor een redelijk bedrag lekker kan worden gegeten. Zeer rustig gelegen, alleen maar verkeer wat in het dorp moet zijn zie je er. Direct gelegen aan een zeer uitgestrekt en geweldig mooi wandelgebied. Boeren doen hun vak nog heel ambachtelijk uitoefenen. In het dorp is een hutje dat als een heel knusse bierstube dienst doet, moet zeker een keer worden aangedaan. Ben je er eenmaal geweest weten we zeker dat je er een keer terug komt. Echt een aanrader ook in de winter om te langlaufen en te skiën. Met meer dan 1500 meter hoogte is het er zeker sneeuwzeker.

Gereisd Met partner in Sun Sep 28 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Knus en kneuterig, heel gemoedelijk. Heerlijk!

Martine
    20-9-2013

Een klein plaatsje met wat eenvoudige beginnersheuvels, ideaal voor kinderen, overzichtelijk, gemoedelijk, lieve mensen, prachtige natuur. Niederthai is een dorpje dat alleen te bereiken is via een 7 km lange slingerweg (niet eng), onderweg weet je niet wat te verwachten, maar als je bovenkomt openbaart zich een lieflijk dorp op een zonneplateau. Helaas vinden tegenwoordig ook de touringcarren hun weg naar boven. Maar toch is het nog steeds gemoedelijk. Ga er niet heen als je wild wilt apres ski een oid. Ga er wel heen als je rust en stilte en echte Oostenrijkse mensen waardeert! Bijna iedere bewoner heeft wel gastezimmer. Vaak met traditionele houtkachels. Erg sfeervol!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2013
Niederthai scoort een 8,8 uit 10, op basis van 73 reviews