Pension

2 reviews over Pension Gästehaus Schwaighofer in het Nederlands

Prima overnachtingsadres!

sandraenmark
8-8-2012

Een prima en betaalbaar overnachtingsadres vlakbij de Inntal Autobahn. Gastvrij is zeer vriendelijk en servicegericht. Kamers OK en schoon. Kleine douche en toiletruimte. Goede bedden, prima ontbijt. Prijs-/kwaliteitsverhouding is goed. Walchsee op 7 km. Betaalbaar en goed eten bij Gasthuis/restaurant Sebi op loopafstand.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Fijne plek om te overnachten!

Maikel
11-12-2009

Barbara is de gastvrouw van dit gastehaus en zij is erg aardig. Niederndorf ligt ideaal op de route richting Tirol of zelfs richting Italie. Het is daarom vor ons een ideale plek om te overnachten, voor zowel de zomer als de wintervakantie. Er is verder weinig te doen, maar aangezien wij toch 's-avonds vroegavond aankomen maakt dit voor ons niets uit. Verder kun je aan de overkant van de weg erg goed eten bij Sebi.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2009

Pension info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Gästehaus Schwaighofer in Niederndorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Gästehaus Schwaighofer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.