Vakantiepark

• Ligging t.o.v. pistes8,3
  • Onderkomen9,3
  • Activiteiten7,7

15 reviews over Vakantiepark Wildschönau in het Nederlands

Prachtige plek om op vakantie te gaan

Jaap Groot
5-9-2016
  • Activiteiten6

De omgeving is prachtig. Zowel in de zomer als in de winter is het hier prima vertoeven. Genoeg hotels en restaurants.

Perfect, volgend jaar weer!

Peters
4-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Activiteiten10
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Activiteiten10

Het huisje is ruim, lekker warm, goed voorzien van alle gemakken en comfortabel! Een ruime hal waar je alle ruimte hebt om de skikleding uit te trekken. Grote slaapkamers en een zeer mooie omgeving! Perfecte loopafstand tot piste en zeer vriendelijke eigenaren. Wij hebben weer geboekt voor volgend jaar.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Feb 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Verrassend leuke locatie

Esther
11-8-2015
  • Activiteiten8

Comf. vakantiehuis, schuin naast Vicky Appartments, hier bevindt zich de receptie&saunagelegenheid. Wij hadden 2e huisje met privé tuin(tje), aan voorzijde speelplaats voor kids en open veld. Aan achterzijde vrijwel geen uitzicht, tuin grenzend aan ander pand van lokale bewoners en speelveld van ander hotel. Inrichting van huis prima, gezellig, ruim. Wij waren met z'n 3-en. Met z'n 6-en zou woonkamer niet echt groot zijn, eetgelegenheid prima, keuken qua bestek en glasservice soms wat krap bemeten. Ons huisje lag prima, er zijn enkele huisjes wat dichter naar de doorgaande weg toe die iets minder privacy hebben in tuin, maar dat zijn er slechts enkele. Bedden zien er leuk uit, maar zijn niet geweldig van comfort. Top:Comfortabel, incl. afwas- & wasmachine, broodjesservice, vlakbij lift, Spar, pin, eetgelegenheden, mooie omgeving.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

mooi startpunt voor verkenning Kitzbuhler Alpen

keldertje1978
8-7-2015
  • Onderkomen8

De houten vakantiehuisjes zijn in het centrum van Niederau gelegen, dicht bij de doorgaande weg. Dit veroorzaakt enige geluidshinder, vooral 's morgens in de spits. Ook is in de directe omgeving een soort 'jeugdherberg' gevestigd, waar bij mooi weer tot na 11 uur luidruchtig wordt gebarbecued. De huisjes zijn netjes en schoon, de bedden echter erg hard en lagen niet erg confortabel. De keuken en huiskamer zijn netjes, enkel de bank vertoont doorzitplekken, waardoor je niet op elke plek lekker kon zitten. Het tuintje is klein, maar voldoet prima (ook met kleine kinderen), alleen is het jammer dat vanuit huis en tuin geen mooi uitzicht is. Wat dat betreft zijn de huisjes net verkeerd om gebouwd. In de directe omgeving zijn voldoende eetmogelijkheden. Bij hotel Schneeberger kun je prima eten! Deze zit op 50 meter afstand.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2015

Schitterend huisje, compleet, schoon en verzorgd

Dirk Krol
31-8-2014
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Heerlijke zomervakantie met 2 jonge kinderen. Huisje is lekker ruim, heel schoon en compleet. De omgeving is schitterend, met de gastenkaart toegang tot mooie liften en andere leuke activiteiten.

De service is heel goed en de mensen zijn heel vriendelijk en gastvrij.

Kanttekening aan het huis is dat de inventaris niet overdadig is. Zo is er maar 1 koekenpan en missen bewaarbussen voor bijvoorbeeld koffie.

We gaan hier zeker vaker heen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Aanrader!

A. Buisman
10-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Onderkomen9

Wij zijn hier geweest met de voorjaarsvakantie. We waren met 4 volwassenen en 3 kinderen. Het is echt een super huisje voor de wintersport! Overal vloerverwarming, wasmachine, vaatwasser, prima bedden en een mooie ruiime badkamer. Er is een klein tuintje waar we ook heerlijk hebben kunnen zitten. Voor een zomervakantie zou mij dat wel te klein zijn. Het was ongeveer 5 a 10 minuten lopen naar de pistes, dus het ligt heel centraal. Het is een ideaal skigebiedje voor kinderen. Voor ons was het nu ook groot genoeg, maar anders moet je zeker ook naar Auffach. De pistes in Niederau kan je binnen 2 dagen allemaal wel gedaan hebben. Het dorpje is ook prima, van alle gemakken voorzien. De wachttijden bij de liften waren goed te doen. Wat mij betreft een aanrader voor de wintersport!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2012

Mooi park met wat kantekeningen.

Fam. Jutte
20-7-2011
  • Activiteiten6

Wij zijn hier 2 weken in de zomer op vakantie geweest met 2 kinderen (4 en 7) en een hond. Het huisje is helemaal in orde; ruim, grote slaapkamers en het ontbreekt je qua inrichting aan niets. De huisje staan wel dicht op elkaar waardoor je buitenplek vrij klein is wat voor ons wel jammer was vanwege de hond. Ook is het niet echt mogelijk om vanuit de voordeur even lekker je hond uit te laten want je loopt direct het dorpje in, dus voor de natuur moet je toch echt eerst met de Bergbaan naar boven (die is wel dichtbij op ca. 300m.). Boven kan je mooie wandeltochten maken. Ook is er boven een restaurantje waar je heerlijke streek gerechten kunt eten. In de directe omgeving heb je een openlucht zwembad, een buitenspeeltuin met zwembad (Brixental), en 2 bergbanen. Het wat grotere plaatsje Wörgl vonden wij weinig sfeervol, maar er zitten daar wel een paar grotere supermarkten. Ook Niederau vonden wij niet echt sfeervol. Verder prima vakantie gehad, maar we gaan niet nog een 2e keer.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Een geweldige plek met kinderen

M vd wetering
13-1-2011
  • Activiteiten8

Dit park is kleinschalig met een zeer hoog prijs-kwaliteitsniveau. De huisjes zijn perfect voor 6 volwassenen of voor 4 volw + 2 kinderen. Alles zit erin en de service is perfect. Het is erg prettig om een eigen huisje te hebben. 3 ruime slaapkamers een grote hal (waar je all het natte spul uit kunt doen) een wasmachine, afwasmachine en zo voort.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2011

Klein vakantieparkje met vrijstaande huisjes

Astrid
21-7-2010
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Onderkomen8

Het park bestaat uit slechts enkele, maar vrijstaande bungalows. Voldoende ruimte voor 6 mensen, met keuken, eetkamer en woonkamer met televisie en internet. Supermarkt is op loopafstand.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jan 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima!!

Ingrid
14-3-2010
  • Onderkomen9

Prima vakantiehuis en volledig ingericht.Ruime woon- en slaapkamers. Alle slaapkamers met balkon. Vriendelijke receptie. De weg bij huisjes wat stijl, dus bij sneeuw= winterbanden. Enige minpuntje was een doorgezakte bank in de woonkamer.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Mar 14 2010 21:04:06 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• BuitensportenHiken, Paardrijden
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelMinigolf
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Wildschönau in Niederau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Wildschönau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.