8.6FantastischScore uit 22 reviews

Vakantiehuis info

Wat zeggen bezoekers over

Sonnenalp

8.6FantastischScore uit 22 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

22 reviews

Super
Door Petra Vebo op 05-05-2019
Gereisd met partner

Meerdere malen verbleven in appartement 22 Alpentraum. Een fijn compleet appartement met hele fijne bedden en een zeer complete keuken, wat Nl zenders op tv, goede Wi-Fi, op 300 meter van de skilift en meerdere restaurantjes en supermarkten in de buurt! Een echte aanrader

Top appartementen complex in Tirol Oostenrijk.
Door Willem Verboom op 05-05-2019
Gereisd met partner

Wij komen nu al enkele jaren in het Sonnenalp wat ons bijzonder goed bevalt. Alles is aanwezig in het gezellige appartement. De bedden zijn bijzonder goed wat echt een hele grote plus is zeker voor mij met een slechte rug. De omgeving is prachtig mooi zeker als je van wandelen houd. Ben je een skier dan zit je in Sonnenalp goed want je zit 300 meter vanaf de ski lift. Kortom je moet zeker een keer naar Niederau komen om heerlijk tot rust te komen. Of om te skien.

Waar voor je geld !!
Door Silvia Kock op 22-02-2015
Gereisd met oudere kinderen

Ook dit jaar weer in een appartement vd fam. Schoonhoven verbleven. Vorig jaar was dat Woning 1 en nu in 11. Appartement 11 is net helemaal gerenoveerd en daardoor luxer (maar ook iets duurder). Voorzien van vaatwasser, grote koelkast, zeer ruime eethoek en een geheel nieuwe badkamer. We kwamen weer niets tekort. In woning 1 is er ook veel gerenoveerd alleen is de keuken nog niet vernieuwd en moet je nog met de hand afwassen. De auto hebben we (weer) niet nodig gehad, pistes, apres-ski en restaurants op loopafstand. Het was weer helemaal fantastisch in Niederau, tot volgend jaar !!

Veel appartement voor weinig geld
Door roger-en-miranda-gerekens op 13-06-2014
Gereisd met oudere kinderen

Geweldig appartement, veel ruimte en erg schoon. vanuit ons appartement konden wij de kabelbaan zien. mooie omgeving. veel uitstap mogelijkheden. supermarkt in de buurt. maar als je terug loopt naar boven ligt een hotel rechts van je en daar kun je heerlijk eten voor zeer weinig geld.

prima appartement !!
Door Fam Camps op 03-08-2013
Gereisd met oudere kinderen

Van 27 juli t/m 3 aug geboekt bij nederlandse eigenaar, dit was in appartement sonnealp,alpentraum nr 22 zeer netjes en alle voorzieningen aanwezig. Heerlijk balkon met super uitzicht. Alles op loopafstand te bereiken.

Opnieuw een heerlijke vakantie gehad
Door mikedv2010 op 10-05-2013
Gereisd met oudere kinderen

Opnieuw afgelopen winter in Sonnenalp verbleven. De ligging is perfect, vlakbij het dorp en vlak bij de pistes, we hebben de auto niet nodig gehad. Het appartement was schoon en netjes en de ontvangst was prima. natuurlijk is het niet een hagelnieuw gebouw, maar daar is de prijs ook naar. Voor ons is dit zeker niet de laatste keer geweest.

Info

116 Ingenieur Hochmuth-Straße 116, A 6314

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.