Hotel Simmerlwirt

Laatste review

een hotel met een prima prijs/kwaliteit

Gerda en René,
16-9-2018

Wij hadden een familiekamer geboekt met een aparte zitplaats en een salonnetje in de slaapkamer. Een groot gemeenschappelijk terras en een klein privéterras hoorden daarbij.

Op de vloer ligt tapis-plain, en die zou wel eens mogen vervangen worden. De badkamer met douche is piepklein.

Het bed met de doorgezakte matras zal veel gasten rugpijn bezorgen.

Een grote flatscreen met veel posten, waaronder bvn en radiokanalen staat in de zitkamer.

Er is geen kluis op de kamer, maar de wifi is gratis, en was ook in onze kamer te gebruiken.

Al het personeel in het hotel is supervriendelijk en er wordt veel moeite gedaan om het de gasten naar hun zin te maken.

Zowel het ontbijt als het avondeten, met keuze uit 3 hoofdgerechten, is lekker en ruim voldoende.

Je krijgt een gratis drankje bij het avondeten, en tussen 16u en 17u gratis gebak met koffie

Ook de Wildschönau Card met oa. gratis gebruik van 4 kabelbanen zit in het hotelverblijf.

Wij hebben hier in elk geval een mooie verlof doorgebracht.

Kenmerken

34 reviews over Hotel Simmerlwirt in het Nederlands

een hotel met een prima prijs/kwaliteit

Gerda en René,
16-9-2018

Het bed met de doorgezakte matras zal veel gasten rugpijn bezorgen.

Wij hebben hier in elk geval een mooie verlof doorgebracht.

Fantastische plek

van der Poel,
16-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Tijdens ons wintersport verblijf hebben wij niets te klagen gehad.

Piste, supermarkt en pinautomaat op loop afstand. Top lokatie.

Hotel kamer wat primitief maar schoon en lekkere bedden.

Prijs kwaliteit een 10!

eenvoudig hotel

Frank
27-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel Simmerlwirt is een eenvoudig hotel met ruime kamers en goed eten (geen grote porties). Het is er schoon en heeft vriendelijk personeel. Jammer dat de receptie slecht bezet is, zodat je niet altijd ergens met vragen terecht kan. Toen wij er waren was het er enkele dagen rond de 35 graden, het buitenzwembad bood toen uitkomst. Het plaatsje Niederau, stelt niet zo veel voor, wel zijn er enkele supermarkten op loopafstand, een pinautomaat en een tankstation. In Oberau ligt een openluchtzwembad. Fijn dat je met de "gästenkarte"van veel voorzieningen in de omgeving (zoals openluchtzwembad en 4 gondelbanen) gratis gebruik mag maken. In de nabijgelegen stad Wörgl zijn winkelcentra en diverse indooractiviteien voor kinderen. Ook voor de zomervakantie met kinderen een prima hotel!!

Aanrader

Siem Vroon
2-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima (wintersport) hotel, vriendelijke en behulpzame medewerkers, eenvoudig maar goed eten (uitgebreid ontbijtbuffet), voorzieningen allemaal in orde, ruime kamers (veel stopcontacten, radiatoren om te drogen, kasten en meubels om spullen uit te hangen en op te bergen). Prima bedden en dagelijkse schoonmaak. Onze badkamer was piepklein. Wellness met sauna en zwembad (niet groot maar heerlijk). Hotel zelf is een beetje oud, maar wel degelijk. Kinderen konden goed spelen op benedenverdieping, ook speelkamer aanwezig.

Warm water in wellness helaas niet altijd beschikbaar, op de kamers later in de middag ook regelmatig op. WIFI alleen beneden, zwak signaal en regelmatig storing.

Hotel ligt enorm praktisch: skischool en sleeplift recht tegenover, skiverhuur en skibus minder dan 200m, gondel 50m verder. Geldautomaat en supermarkt direct om de hoek. Een Oostenrijks skigebied dichter bij Nederland vind je amper.

Gezellig hotel!

Fam. van Santen
4-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heerlijke skivakantie gehad. Hotel ligt op loopafstand van het wat kleinere skigebied van Niederau. Met de auto ben je in een kwartier in Auffach waar meer mogelijkheden zijn. Eten was prima, kamers ruim genoeg en we hebben veel gelachen met .het personeel. Voor de liefhebbers is er een klein zwembadje met een mooie sauna.

geweldig

cuno van der ree
18-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ik ben er nu twee keer geweest en het is me daar super goed bevallen.

Je heb er voor ieder wat wils. Amateur of professioneel er is voor allebij genoeg te doen.

Het is tevens ook een leuk betaalbare wintersport.

Het hotel is ook uitstekend goeie service goed eten erg schoon en heel klantvriendelijk.

klantgericht

Adrie
7-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Voor de 4e keer in de winter geweest.

Prima ligging tegenover de piste.

Kamers zijn schoon, matrassen zijn wel aan vervanging toe !!

Keuze menu, en dan daarna is er nog meer mogelijk.

Heerlijk winterport hotel

joriskremers
5-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Voor de 2e keer in dit hotel geweest tijdens onze wintersport. Het was weer fantastisch. Volgend jaar gaan we gewoon weer!

Super hotel

Marcel
1-2-2012

vriendelijk personeel, erg service gericht. Gratis Wifi

vriendelijke mensen mooie ligging

Adrie
15-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Voor de 3e keer in dit hotel geweest.

Ligging is fantastisch, tegenover de piste.

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Keuzemenu en voor de kinderen kun je ook andere dingen bestellen.

Wat wel een minpunt is dat de bedden aan vervanging toe zijn.

Zwembad en sauna zijn open van 16 tot 19 uur zou wel wat langer mogen.

Prima vakantie gehad !

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Simmerlwirt in Niederau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Simmerlwirt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.