Appartement Kristall Plaza

7 reviews over Appartement Kristall Plaza

• 2018
    10Inge02-09-2018

Geweldig

De accomodatie was geweldig, veel ruimte, en super netjes. Ook de plek is perfect. En beneden kun je heerlijk eten. Echt top!

Met jonge kinderen

• 9HEGES04-01-2018

Luxe voor een correcte prijs.

Prima, mooi ingericht appartement. Goed uitgeruste keuken, mooie badkamer ; kortom alles was aanwezig. Hoge comfortklasse. Enig nadeel : wel wat lawaai van het restaurant beneden. Dit maakt dat het voor ons net geen '10' meer waard is. Anderzijds is het restaurant een goed alternatief voor als je zelf geen zin hebt om te koken.

• 2017
    9Rob17-12-2017

Fantastisch!

Fantastisch mooi appartement! Genoeg ruimte, maar ook gezellig knus. Perfecte ligging voor de pistes maar ook zeer centraal gelegen tussen andere ski-gebieden. Kom zeker terug in de zomer om te mountainbiken

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 9René Stiphout18-11-2017

Heerlijk skieen in alle rust!

Geweldig genoten in het huisje. Goed bereikbaar en snel op de pistes, welke ook goed liggen. Wel wat rustig maar daarmee uiterst geschikt voor gezinnen!

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 9Mariska28-03-2017

Heerlijke huis!

Heerlijk appartement, wij hadden appartement P4C 3 kamer appartement voor 4 personen met 1 badkamer. Genoeg ruimte met 2 jonge kinderen. Super uitzicht en dicht bij de gondellift, de weg oversteken en je staat bij de pistes.

De keuken is compleet, oven aparte magnetron ovenschalen genoeg pannen ect. gewoon koffieapparaat. Je kan gebruik maken van de wasmachine en droger onderin de kelder waar ook een verwarmde skiruimte is. Ook is er een gezamenlijke sauna aanwezig waar je kosteloos gebruik van kan maken. Ik heb alleen een haarföhn gemist maar die nemen we de volgende keer zelf maar mee.

Ook in het restaurant kan je heerlijk eten! Wij hebben dit meerdere malen gedaan. Helaas is er voor de kinderen buiten geen speeltoestel aanwezig waar ze op kunnen spelen. Spar supermarkt op 5 minuten lopen.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Met jonge kinderen

• 9Edgar de Beule19-03-2017

Super uitzicht en op en top luxe

Uitstekende ligging. In 7 minuten sta je in Hopfgarten im Brixental (Ski Welt) en binnen 10 minuten in Auffach (Ski Juwel) . Er gaat een ski bus naar Auffach en ook direct voor de deur voldoende leuke pistes. Wij verbleven in appartement type 6-B, 6 persoonsappartement, drie eigen luxe slaapkamers en twee badkamers.

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 10Rene Stiphout02-01-2017

Geweldige betaalbare luxe en vrijheid

Heerlijk ruim opgezet appartement, wij sliepen in de TOP 5 (Type P6-B), die beschikt over drie slaapkamers met eigen TV's en luxe bed bedden. Daarnaast twee badkamer eentje met bad en een sauna beneden in het kleinschalige complex. Beneden een goed restaurant gerund door en Nederlands paar, als we geen zin hadden om zelf in de luxe keuken te koken gingen we daar eten.

Piste tegenover het appartement en op 9 autominuten van SkiWelt hopfgarten. Tevens Ski Juwel voor de deur en Auffach met skibus op 12 min.

Tip voor wie betaalbare luxe in een rustig omgeving wil. Toch voldoende mogelijkheid om in de avond een biertje te drinken in één van de drie apresski bars op loop afstand.

0 tips over Appartement Kristall Plaza

0 vragen over Appartement Kristall Plaza