Pension Haus Kohler

2 reviews over Pension Haus Kohler in het Nederlands

echt een topper

andre ketting
21-12-2011

we zijn er nu twee maal geweest en de derde komt er aan zeer vriendelijke mensen veel privcy en een geweldig uizicht.

Een plekje om tot rust te komen.

Rikie van Kleef
4-8-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een gezellig pension, net buiten het dorp.

Prachtig uitzicht. De kamers zijn eenvoudig maar schoon. Gerti is een lieve gastvrouw. Wij gaan hier graag een weekje 'logeren".

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Haus Kohler in Niederau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Haus Kohler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Haus Kohler scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.