Hotel Hannes

Hotel Hannes
8,3

• Ligging t.o.v. pistes8,3

61 reviews over Hotel Hannes in het Nederlands

Leuke week gehad met goed gevoel

Marja
10-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes6

Gezellig en goed hotel.

Vergeet niet te vragen naar een Gäste Pass voor de skibus. Want in het gebied Wilschönau heb je niet voldoende aan je skipas om gebruik van de skibus te mogen maken!

Gezellige accommodatie,

Riet en Jan
10-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Simpele kamer, wel keurig schoon, iedere dag schone handdoeken, goede bedden. Uitgebreid ontbijt, (alleen gekookt ei kost 1 euro). Avondeten is uitstekend. Goede bediening, we hadden via Kras hotel onderweg geboekt. Mercury hotel in Singelfingen, goed hotel met ontbijt, alleen 1 nacht parkeren kostte wel 13 euro per nacht. Je kunt ook de auto aan de overkant van de straat parkeren, gratis. Niederau is een leuk plaatsje met gastenkaart voor diverse gratis activiteiten, 3 gondels, musea, enz. Hotel Hannes is de moeite waard.

Voor ons fantastisch mede door het goede weer!!!

familie Wieland
17-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dit hotel wordt door een familie gerund; ze zijn zeer gastvrij! Het eten en de bedden zijn zeer goed. Je moet wel van wandelen houden als je naar deze plaats gaat. Er zijn 3 liften waarmee je omhoog kunt. In de buurt van hotel ligt een openluchtzwembad. Je verblijft op autoafstand van o.a. Aachensee, Pertisau, Rattenberg, Worgl, Innsbruck.

g

rrRia en Jan Bloemendal
1-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Hannes in Niederrau is een echt fijn hotel.

Mooi gelegen. zeer vriendelijke eigenaren.

Wij hadden hier halfpension. Eten was ook goed.

Wij waren hier in juni. Mooi uitzicht. Leuke plaatsen in de buurt.

Echt aan te raden.

Ria en Jan Bloemendal

Super vakantie! Hotel/pension Hannes is top!

Hendrie en Margriet
13-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Eigenaresse is heel gastvrij en behulpzaam.

Het hotel is schoon en netjes, en heeft een heerlijke sauna en wellness ruimte. Het eten is lekker, de bediening is vlot, we hebben er een fijne tijd gehad, voor herhaling vatbaar!

Top hotel, fantastische service.

Familie Tax
13-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Eigenaren Fankhauser: geweldige service, alles is mogelijk en bespreekbaar, goede keuken. Top, wij komen graag terug!

fantastisch

fam. mouthaan
20-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

goed hotel en een goede verzorging ,vriendelijke eigenaren zijn bereid je om je te helpen waar ze kunnen ,staan in voor een grapje .

eten was goed en ruim voldoende .

goed hotel voor weinig geld .

Fantastische week gehad. Prima kamer . Eten goed .

Maria
23-8-2016

Alles was goed

Gezamenlijk eten om 18:30

• Ligging t.o.v. pistes9

Wij voelden ons hier meteen thuis. Regina en Hannes zijn geweldige mensen, altijd vriendelijk en vaak een grapje. Ook het eten was prima. Voor herhaling vatbaar.

geweldig

fam.van Lith en fam Janssen
24-8-2015

Geweldig goed Hotel

Mooie kamers,lekker eten [ zeer goede kok iedere dag een ander diner].

een gezellig familie bedrijfje

en niet duur.

Dank u wel touroperator.

Kras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hannes in Niederau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hannes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.