Hotel Austria

7,5

• Ligging t.o.v. pistes9,3

10 reviews over Hotel Austria in het Nederlands

Met jonge kinderen

Goede familie accomodatie, dichtbij de piste

Familie Basten
5-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Goed verzorgd hotel. Centraal gelegen dichtbij de piste, skischool en horeca.

Schone en ruime kamers. Hotelgasten hebben een apart eetgedeelte van restuarant. Dagelijks wisselend menu met keuze uit 3 hoofdgerechten. Goede kwaliteit en ook keuze uit regionale gerechten. Het hotel is voorzien van een sauna en klein maar leuk zwembad met uitzicht op de bergen.

Ski's worden in kluisje opgeborgen. Skischool tegenover hotel heeft goede en vriendelijke leraren. Al met al een prima locatie voor de beginnende en gevorderde skiër. Wij gaan weer terug.

Prima, vlakbij de piste

Corine
5-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een familiehotel tegenover de piste. Wij hadden een 3 persoonskamer, deze was erg ruim met een apart zitgedeelte en een balkon. Er is een klein binnen zwembad, erg fijn om hier even te zwemmen na het skiën. We hadden halfpension, ontbijt en avondeten is prima. Er is ruime keus, er werd ook goed rekening gehouden met de kinderen.

De kamers zijn oud en er ligt in alle kamers vloerbedekking.

Voor ons nooit meer!

Marc
19-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zoals eerdere al schreven, vriendelijkheid is hier ver te zoeken. Ze kunnen niet om gaan met spelende kinderen (5 tot 10 jaar). Eten is goed prima niks op aan te merken. Kamers zijn oud en vervallen.

• Ligging t.o.v. pistes9

Eten was voldoende, niet van topkwaliteit. Prima voor de prijs.

Ontbijt was goed.

Vriendelijk personeel.

Heel jammer dat de sauna maar op beperkte dagen beschikbaar is.

Het zwembad was schoon maar wel koud.

We zijn 's middags vertrokken en wilden nog even kunnen douchen. Helaas kon dit alleen maar bij het zwembad. Geen privacy of iets.

Voor het douchen op een kamer werd € 8,- per uur extra berekend. Dat is jammer.

Prima ligging, direct naast de skibus halte. De liften in het gebied zijn goed te bereiken. Weg oversteken, naar boven lopen en in de lift stappen. Dat vonden we erg prettig.

prima hotel

Wim Slooten
28-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel Austria is een prima hotel. Vriendelijk personeel, lekker eten, 's morgens een ontbijt buffet en 's avonds een vier gangen keuze menu. Vegetariërs kunnen iedere dag zelf hun maaltijd samen stellen in overleg met de hotel leiding. Met mijn voedsel allergie werd rekening gehouden en ik ben nooit ziek geweest tijdens mijn verblijf. Het voltallige personeel in het restaurant was op de hoogte van mijn allergie, complimenten, dat dat goed gegaan is in een groot hotel. De hotelkamer was lekker groot met een apart zitje. De badkamer had als minpunt dat er alleen een bad was en de douche geen thermosstaat kraan had. Het hotel heeft naast het restaurant ook een gezellige stube waar je 's avonds terecht kan als je nog wat wil drinken. Er is ook een kleine bar.

Prima plek, mankeert niks aan,

Erik
28-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Net weer terug van een week in hotel Austria. Onze verwachtingen lagen niet hoog want eerdere beoordelingen waren niet geweldig, toch zijn wij best tevreden. Het hotel is gewoon netjes, goed verzorgd en zeker geen vergane glorie, gewoon alles op z'n Oostenrijks. We hadden twee kamers. Eén kamer had een nieuwe badkamer, de andere was in zeer goede staat. De kamers waren nieuw in de verf, voorzien van nieuwe raamkozijnen en hadden een zithoek en een ruim balkon. Het ontbijt verdient een ruime voldoende met verschillende soorten kaas, ham, boterhamworst, jam, roerei enz. Het avondeten bestaat uit een drie gangen menu. Iedere avond weer een enorm saladebuffet waar u iedere avond weer uw eigen salade kunt samenstellen. De kinderen zagen iedere avond weer uit naar de soep en het toetje, die vonden ze heerlijk. Bovendien kon je iedere dag kiezen uit drie menu's. Het personeel is er iedere dag van vroeg tot laat in de avond. De obers doen hun werk naar behoren zonder opdringerig te zijn.

Voor ons nooit meer...

hubers.janssen
22-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het begon al bij de ontvangst, voor zover je van een ontvangst kon spreken... Nog geen hallo, grussgott of wilkommen, nee er werd meteen een formulier onder je neus geschoven om in te checken.

Vriendelijkheid: 0,0

Ik snap wel dat ze het erg druk hebben met kamers in orde maken als je (veel) te vroeg op je bestemming aankomt, maar echt gezellig was het niet. Over het personeel niks dan lof, ze lopen letterlijk de benen onder hun kont vandaan om de gasten te bedienen. Maar je kon gewoon merken dat ze onderbezet waren er weinig waardering was voor hun inzet.

Tijdens het avondeten werd er bijvoorbeeld nauwelijks gevraagd of we nog wat wilden drinken, puur uit tijdsdruk. (voor zuunige Hollanders een pluspunt;) De kamers waren keurig schoon, ondanks dat het volgens ons maar door 1 of 2 personen werd bijgehouden, petje af!

Het hotel ligt tegenover de parkeerplaats/gondel. de straat oversteken en je bent er, dat is ideaal! minpunt is wel dat sommige kamers last hebben van straatlawaai.

Vergane glorie

post_27
26-12-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

20 jaar geleden was dit het beste hotel van Niederau, geleid door de vader van de huidige eigenaresse we zijn er toen wel zes winters geweest.

Maar nu is het anders.

Mevrouw, (dochter) doet nog haar best, maar haar man (shoonzoon) maakt er een potje van. Een jaar later hebben we het nog eens geprobeerd, maar er was niets veranderd.

Wij komen er nu dan ook niet meer. Zonde, want het was een prima hotel, een super restaurant en ligt tegenpver de lift.

geen prijs/kwaliteit verhouding

j.speksnijder
28-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

De prijs/kwaliteit verhouding is ver te zoeken. Een wat verouderde inrichting op de kamers en een gedateerde badkamer. Bij het ontbijt word de jusdorange voor de helft aangelengd met water, en voor een gekookt ei laten ze je ook nog een euro betalen.

Komen al 15 jaar in niederau, al verschillende hotels geslapen, maar deze nooit meer.

Straalt totaal geen vriendelijkheid uit van dit hotel.

Wij waren hier van 20 tot 27 februari 2010

2003

Gerard
2-12-2003

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Austria in Niederau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Austria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.