Vakantiepark Almdorf Wildschönau

7.6Goed

Oostenrijk, Tirol, Niederau

7.6Goed

• 7.2Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Almdorf Wildschönau voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info

15 reviews over Vakantiepark Almdorf Wildschönau

• 8fam van Baren10-09-2014

campingsfeer met comfort van huisje

Al het commentaar van de overige beoordelaars klopt wel, maar wij hadden hier een heerlijke week! Mede door mooi weer en doordat de kinderen (10 en 12 jaar) aansluiting vonden bij andere kinderen. Contact met de eigenaar was iets minder, maar dat heeft ons niet gestoord. Hij zou wel veel meer van zijn parkje kunnen maken! De speelschuur (dartbord, voetbaltafel, trampoline en pingpongtafel) is wat rommelig en het gras mocht wel eens gemaaid. Maar dat had ook wel iets. Veel gebruik gemaakt van de bergliften en af en toe van het gemeentelijke zwembad (inbegrepen). Het dorpje Niederau stelt niet zo veel voor, in Worgl kun je prima shoppen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 7Bert Hermelink17-09-2012

Kleinschalig

Klein park, erg rustig gelegen aan het rand van het dorp. Prima huisje, met goede bedden en een mooi terras. Leuk is dat je een pasje krijgt bij aankomst waarmee je bv gratis met de liften mee omhoog kan, of gratis een museum bezoeken.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in september 2012

• 8ellen.van.es08-09-2012

ondanks tegenvallers toch heerlijk

hadden met touroperator gebeld of er een een echte bank was ivm rugklachten,die was er zouden ze.Niet dus, alleen bedbank zonder rugleuningen onder de trap. Gelukkig waren de bedden goed, is de veranda gezellig en de sfeer op dit park met nvl. Duitsers erg gemoedelijk, als op een camping. Het zwembadje is bij warmte erg prettig en warmde snel op. Internetverbinding slecht maar met buiten zitten gericht naar de antenne lukte het. Konijntjes leuk voor kids als de ouders maar eens wat meer er op zouden letten dat ze er niet mee omgaan als met een knuffeldier!!! Ligging heerlijk rustig, eigenaren heel apart maar tof. Koken amper te doen op die 2 kleine pitten met grote pannen, de vriezer ging dan ontdooien. 2e slaapkamer werd gemist.We hebben een fijne vakantie gehad, erg gezellig maar volgende keer toch liever weer de luxe van ferienpark Wildschönau. Wil je wat meer comfort dan kamperen maar wel die losse sfeer van een camping die je nooit vindt op een bungalowpark, dan is het hier ideaal

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 8Conny08-08-2011

Klein vakantieparkje zoals wij het willen

Wij hadden een huisje voor 6 personen En dit was meer dan ruim genoeg voor 2 volwassenen en 2 kinderen. de keuken is wel heel erg miniem, maar het lukt wel. Het huisje was wel tamelijk donker. De huisjes staan wat dicht bij elkaar, maar dit stoorde niet we hadden trouwens leuke buren. De speeltuin is aan vernieuwing toe, maar dit stoorde niet voor de kinderen. 's avonds was het altijd een groot kinderfeest iedereen speelde met iedereen. en het zwembad was ijskoud en wat klein. Maar die kleine minpunten hebben zeker geen parten gespeeld tijdens onze vakantie. wij vonden het er leuk. De spareribs op woensdag zijn aan te raden lekkere schnappes. en in de dichte buurt valt er veel te beleven voor de kinderen. Voor ons was dit een leuke zomervakantie

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 2Sabaidi05-06-2011

Zeer teleurstellend

Onder andere op grond van de positieve beoordeling hadden we gekozen voor een huisje ("Niederau") in Almdorf Niederau. Dat viel zwaar tegen. We hebben ons geen moment welkom gevoeld. Het huisje had onvoldoende plaats. De weg naar de ski-liften was lang en moeilijk, zeker voor de kinderen. Er was verder weinig te doen.

• 3Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

• 8Coby09-10-2010

fantastich

het iseen zeermooi kleinschalig vakantiedorp.Mooie woningen goede service en genoeg ruimtevoor 6 pers.Alles er op enaan

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in maart 2007

• 7Boogers08-06-2009

Karakteristiek huisje in een mooie omgeving

Accommodatie was kleinschalig, dit vonden wij erg fijn. Het huisje zelf was simpel maar functioneel. Het enige wat wij miste was een bankstel of luie stoel, er stonden namelijk alleen maar houten stoelen en een houten bankje (niet prettig om de gehele avond op te zitten)

Gereisd met partner in mei 2009

• 10Ria en Joep Schouten en Duitse Herder Goia08-09-2008

!!! SUPER !!!

Net terug. Een weekje met de hond daar geweest. Edi, Ruth en de kinderen ook zeer gastvrij tegenover de hond. Super leuke week gehad. Als of je thuis bent. Huisjes zeer proper, pracht badkamer voor 'n chalet. Bedden voortreffelijk. Buiten seizoen eigenlijk geen restaurant meer maar geen moeite teveel om desondanks toch 'n schnizeltje of grillworstjes met frietjes te maken als je geen zin hebt om het dorp in te gaan. Gezelligheid en tevredenheid zijn voor Edi en Ruth de hoofdzaak. Goede restaurants en winkeltjes in de buurt. Schneeberger( restaurant met billijke prijzen) en ADEG supermarkt met vriendelijk personeel en leuk assortiment en lekkere warme broodjes vanaf 07.30 uur.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in september 2008

• 7B. van Lienden22-07-2008

Beter adres voor wintersport

Een kleinschalig parkje aan de rand van het dorp. Huisjes in chaletvorm. Bedden van goede kwaliteit. Keuken erg klein en serviesgoed niet op aantal bewoners afgestemd. In de zomer valt er niet veel te beleven maar in de winter lijkt dit een goed adres.Dit adres in juni bezocht en mijn vrouw en ik zijn net boven de zestig.

Gereisd met partner in juli 2008

• 8Anke, Michel, Jörgen en Wouter15-08-2007

Huisjes liggen wel wat dicht tegen elkaar aan met mindere privacy tot gevolg. Het appartementen komplex licht redelijk hoog, dus in tijden van hoge temperaturen zijn de nachten lekker koel (=lekker slapen). Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Zeer ruime huisjes met voldoende spullen.

Gereisd met familie in juli 2006

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• WinkelsKapper
  • Op het terreinTerras