Pension Tannenheim

PensionWeer vandaag25°10°
Pension Tannenheim

• Ligging t.o.v. pistes7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Tannenheim voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Tannenheim in het Nederlands

• Goed: 7 - 8

zomers leuk als overnachtings adres

Petra, 13-8-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Deze zomervakantie hier 1 nachtje geslapen, met als doel de volgende morgen betijds de Brennerpas op te rijden richting Italië. Best wel een groot huis, wij kregen 2 kamers op de 2e etage. Beide kamers hadden een eigen keurige badkamer. De slaapkamers waren ruim, alle meubels die je nodig hebt stonden erin, maar toch kwamen de kamers een beetje muf over. Beneden is dan een eetruimte. s'Ochtends was er een prima Frühstücksbuffet. Wij hadden half-pension geboekt dus we hadden ook een avondmaaltijd erbij. Was smakelijk, maar voor een evt volgende keer niet noodzakelijk. In het dorpje zitten gezellig uitziende restaurantjes. Dorp Neustift is 5 auto minuutjes verder. Net niet aan te lopen.

Het is allemaal (pension en dorp) een beetje ingesteld op de wintersport, alhoewel er zomers ook veel toeristen waren. Er was verder draadloos internet in het pension(voor op de Iphone), en we zaten de volgende morgen idd zo weer op de Brennerpas.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Tannenheim in Neustift im Stubaital, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Tannenheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Tannenheim scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.