Appartement Pension Tina

Appartement Pension Tina
9,4

• Ligging t.o.v. pistes8,8

5 reviews over Appartement Pension Tina in het Nederlands

Aangenaam verblijf in zeer gastvrij en net pension

Jos Grimbergen
8-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Mooie ruime nette familiekamer van alle gemakken voorzien.

Hartelijk ontvangst en subsequente verzorging door de eigenaresse.

Knusse ontbijtruimte op de eerste verdieping met een prachtig panoramisch uitzicht in het Stubaital.

Zeer uitgebreid heerlijk en goed verzorgd ontbijt.

Zeer gastvrij en super schoon

Esther Peters
30-8-2017

Mooie ruime, schone familiekamer. Alles erop en eraan. Zelfs een ijskastje, vonden wij heel fijn. Hele vriendelijke eigenaren. We waren er dit jaar voor de 2e keer en gaan zeker weer terug!

Gastgeber Zenzi und Otto Pfurtscheller, Eigentümer, 5-9-2017
Hartelijk dank voor uw zeer goede evaluatie - we kijken ernaar uit om u te bedanken voor uw loyale - uw familie pfurtscheller

Fantastisch pension

Alie van der Maas
14-10-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben genoten van ons verblijf. Vriendelijke eigenaren. Mooie en schone kamer. Heerlijk geslapen op een kwaliteits bed! Mooie ligging. Meer dan genoeg redenen om terug te komen.

Zenzi und Otto Pfurtscheller, Eigentümer, 5-9-2017
Bedankt voor uw goede beschrijving en aanbeveling. We kijken ernaar uit om u weer te zien - uw gastgezin Pfurtscheller

Geweldig

Hans en José van 't Hof
17-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een geweldig pension op een top lokatie met een super uitzicht.

De heer en mevrouw pfurtscheller zijn een zeer vriendelijke en behulpzame gastheer en vrouw.

Een zeer schoon pension.

Wij verbleven er voor de derde keer met veel plezier, zeer aan te bevelen.

Prima en degelijk, goede prijs.

Annemieke van Ansem
2-9-2013

Prima prijs kwaliteit verhouding, groot, schoon, goed ontbijt, vriendelijk, gemoedelijk echtpaar dat het pension runt.

We hebben een aantal aanbieders voor Pension Tina voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pension Tina in Neustift im Stubaital, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pension Tina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Pension Tina scoort een 9.39 uit 10 op basis van 5 reviews.