Appartement Pension Kristall

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag-1°-3°

• Ligging t.o.v. pistes8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Pension Kristall voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Pension Kristall in het Nederlands

Tactisch gelegen pension

Gerard
28-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Pension Kristall ligt dichtbij het centrum van Neustift Alle Stubaital voorzieningen zoals bank, bushalte naar skigebieden, skiverhuur, skischool, vrije tijd centrum, zwembad en restaurants zijn op loopafstand.

Het is een "basis" pension: betaalbaar, goed bed, goed (zonder overdreven luxe) ontbijtbuffet, schoon met vriendelijke bediening. In de kelder is een eenvoudige / doelmatige saunaruimte die door alle gasten kan worden gebruikt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pension Kristall in Neustift im Stubaital, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pension Kristall zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.