Hotel Gasthof Handl

8,9

4 reviews over Hotel Gasthof Handl in het Nederlands

Zeer gastvrij en heerlijk rustig.

Esther HS
21-9-2017

Op doorreis naar Italie hier gegeten en overnacht. Zeer gastvrij, schoon, stil dus goed geslapen. Eenvoudige dinerkeuken maar goed bereid. Zeker een aanrader!

Oude reviews (archief)

Prima tussenstop richting italie

Pascal
7-1-2014

Prima hotel voor een tussenstop naar Italie. Hotel ligt net voor de Brennerpas, 's ochtends ben je snel weer op de snelweg.

Familie is zeer vriendelijk en de lokale gerechten zijn heerlijk.

Het was een erg prettig hotel. We werden zeer hartelijk ontvangen en het eten was er erg goed. Veel streek gerechten.

Een groot plus punt was het formaat van het bed. Eindelijk eens een hotel met grote bedden. 180 X 210. Zelfs het babybedje was groot. Geen plastic inklap bedje dus.

prima hotel voor tussenstop naar italie

Fam. den Hartog, breda
21-8-2011

prima hotel met ruime kamer voor 2 kids en ouders (familiekamer). Ook nog sávonds eten kunnen krijgen ca 21.00 uur. Leuk ontvangst door moeder en dochter. Parkeren ook goed. Vlakbij de brennerpas. eur 100,-- incl. ontbijt. incl. dinner eur 145,--

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gasthof Handl in Neustift im Stubaital, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gasthof Handl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gasthof Handl scoort een 8.91 uit 10 op basis van 4 reviews.