Hotel Gasthof Handl

8,1

• Ligging t.o.v. pistes8,0

6 reviews over Hotel Gasthof Handl in het Nederlands

Prima hotel voor doorreis naar Italië.

Janneke
13-8-2018

Onderweg naar onze bestemming in de Toscane hebben we hier overnacht. Deze hotel ligt super op de route voor Italië. We hebben hier prima ontbeten en heerlijk geslapen. We hebben zowel op de heenreis als op de terugreis hier een kamer geboekt. Op de terugreis waren we op tijd binnen en hebben hier ook nog een warme maaltijd genuttigd. Ook deze was prima. De familie die het hotel runt waren zeer vriendelijk. Toen we op de terugreis weer binnen kwamen werden we als bekenden ontvangen. Ik vind dit zeker een aanrader als doorreishotel.

goed en netjes verzorgd

Lowie
3-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

waren op door reis naar Italie overnachten al paar jaar hier op heen reis.

Is een goed verzorgd en netjes hotel met degelijke keuken. ook gezinskamers zijn ruim en netjes

Zeer gastvrij en heerlijk rustig.

Esther HS
21-9-2017

Op doorreis naar Italie hier gegeten en overnacht. Zeer gastvrij, schoon, stil dus goed geslapen. Eenvoudige dinerkeuken maar goed bereid. Zeker een aanrader!

Prima tussenstop richting italie

Pascal
7-1-2014

Prima hotel voor een tussenstop naar Italie. Hotel ligt net voor de Brennerpas, 's ochtends ben je snel weer op de snelweg.

Familie is zeer vriendelijk en de lokale gerechten zijn heerlijk.

Het was een erg prettig hotel. We werden zeer hartelijk ontvangen en het eten was er erg goed. Veel streek gerechten.

Een groot plus punt was het formaat van het bed. Eindelijk eens een hotel met grote bedden. 180 X 210. Zelfs het babybedje was groot. Geen plastic inklap bedje dus.

prima hotel voor tussenstop naar italie

Fam. den Hartog, breda
21-8-2011

prima hotel met ruime kamer voor 2 kids en ouders (familiekamer). Ook nog sávonds eten kunnen krijgen ca 21.00 uur. Leuk ontvangst door moeder en dochter. Parkeren ook goed. Vlakbij de brennerpas. eur 100,-- incl. ontbijt. incl. dinner eur 145,--

Hotel Gasthof Handl 8.12 10 6 .