Hotel Gasteigerhof

22 reviews over Hotel Gasteigerhof

• 2019
    9Yvette17-01-2019

Super.... ga in 2019 al voor de 20e keer

Tophotel, prachtige ligging, lekker eten Goede bereikbaarheid Mooie kamer Hondvriendelijk Super mooi dal

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

9Stephan en Renate25-07-2017

In een woord: geweldig!

Hotel Gasteigerhof is een gastvrij familiehotel, waar je je als gezin vanaf de eerste dag meteen thuis voelt. Onze familiekamer was zeer ruim. Wij hadden een kamer met een adembenemend gletcher- uitzicht dat vanaf een ruim balkon -met zitje en twee ligbedden- te bewonderen was. De kamers hadden een badkamer en een aparte ruimte met toilet. Er is een ruime wellness ruimte en een klein binnenzwembad als het weer een dagje tegenzit. De service en klantvriendelijkheid zijn uitstekend. Een aangename verassing was ook de gratis Stubertahl card (o.a. skiliften) voor alle gezinsleden. Scheelt toch snel zo’n EUR 200. Genoeg activiteiten, prima eten en gratis drankjes tijdens het avondeten. Ook is er veel te beleven in de omgeving. Als wij weer naar Oostenrijk op vakantie gaan is de kans groot dat we terugkeren bij dit hotel. In een woord geweldig!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Familie Sterckx-Dehertog17-01-2016

Leuk verblijf gehad

Rustig gelegen en toch centraal, mooie en verzorgde kamers, lekker ontbijtbuffet, mooi en verzorgd avondeten, vriendelijk en tof personeel in restaurant en in bar. Waren in deze streek(Stubaital) al geweest doch hebben ons geen moment verveeld, verschillende wandelingen gemaakt zowel in het dal als op de bergen dankzij de gratis Stubaitalcard. Ook de twee dagen sneeuw heeft ons niet belet om te wandelen.

Gereisd met partner in september 2015

• 8A.S.12-08-2015

Fijne vakantie.

Wij hadden een appartement in Residence Lärchenheim; dit was een ruim appartement (2 slpkmers en 2 bdkmers). Het appartement was netjes maar een beetje gedateerd. 's Ochtends hadden we er broodjesservice, 's avonds heerlijk en zeer uitgebreid eten in het hotel. Het hotel beschikt over een binnenzwembad met aangrenzende ligweide. Het hotel is heel netjes (ook iets gedateerd). Dankzij de gratis Stubai Card is er in de omgeving heel veel te ondernemen. Vanaf zowel het hotel als de appartementen heb je uitzicht op de gletsjer alsmede de waterval. Helaas zorgden de hagel-, regen-, en onweersbuien op één avond ervoor dat er 2 aardverschuivingen waren; eentje bij de waterval en eentje aan de andere kant van het dorp, waardoor we een dag geïsoleerd waren van de buitenwereld en er een tijdlang geen elektriciteit was. Het personeel van het hotel deed echter hun best om ons op ons gemak te stellen en zorgde voor kaarsen!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9Verhaegh18-08-2014

Aan te bevelen!

Goed gezellig familiehotel. Heerlijk eten, goede kamer. Kindvriendelijk. Wat wil je nog meer?

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 10van damme19-10-2012

Prachtig hotel

Lekker eten, verzorgende kamer. Vele leuke avonden gehad. Nieuwe vrienden gemaakt. Komen zeker volgend jaar terug met de kinderen dan wel al 17 en 14 jaar maar ze willen terug mee. Dus zeker een aanrader!!!! Prachtige omgeving!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 8Verhaegh08-08-2012

Heerlijke plek!

Een heel fijn hotel, prachtige ligging bij de waterval met uitzicht op de gletscher. Rustig gelegen aan de rand van het gehucht Gastein een aantal km van Neustift. Heerlijk gegeten, zowel ontbijtbuffet, middaggebak, driegangen-keuzemenu als buffet was erg goed. Zeer (kind)vriendelijk en behulpzaam personeel. Voor de kinderen was er een eigen speelkamer en buitenspeeltuintje. Erg fijn zo'n eigen speel- en ontmoetingsplek! Leuk zwembad met buiten een zonneweide. Ruime parkeergelegenheid. Minpuntjes: all-inclusive light. Frisdrank-keuze overdag zou uitgebreider mogen. Wij hadden helaas een kamer in het nog niet gerenoveerde gedeelte van het hotel. Alles was schoon, compleet en functioneerde nog maar de kamer en vooral de badkamer waren érg gedateerd en nodig aan renovatie toe.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 7familie 5 pers19-07-2012

dubbel gevoel

kamers ruim en schoon. Eten lekker, maar eenvoudig. Geen all inclusive! Geboekt via touroperator, zij geven aan dat frisdrank de gehele dag gratis is. Dit is niet het geval! Alleen tijdens het eten is de drank (fris, bier en wijn) gratis!. Er loopt weinig personeel rond waardoor de service beneden peil is. En je op zoek moet naar iemand voor een vraag of een drankje de gehele dag. S avonds valt alleen sap en mineraalwater en koffie en thee onder de all inclusive. Wel heel kindvriendelijk hotel. Ligging en uitzicht heel erg mooi, alleen niets te beleven in nabije omgeving. Neustift ligt op 6 km afstand!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 10fam16-05-2012

SUPER !!!!

Prachtig hotel met zeer vriendelijke bediening. Eten is zeer lekker. (groot ontbijtbuffet, 4-uurtje, avondeten:saladebuffet, voorgerecht, hoofdgerecht met keuze uit 2 gerechten+vegetarisch+kinder, nagerecht, altijd ijs en kaasschotel) Kamers zijn proper en keuze van klein tot zeer groot. Kindvriendelijk:speelkamer binnen en buiten is er ook genoeg plaats. Sauna, zwembad, fietsen en elektrische fietsen aanwezig. En de omgeving is prachtig. Wij gaan nu voor de 5° maal !!! (zomer) En we hebben al heel veel vrienden gemaakt, we weten al zeker dat er nog 5 koppels gaan daar zijn (met en zonder kinderen). Zeer mooi voor geoefende wandelaars als genieters. STUBAICARD (betalen) : 5dagen van de 7 kan je gratis gebruik maken van de liften, bussen, zwembaden en ritje met toeristisch treintje naar Innsbruck.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 8Jeroense04-08-2010

mooi hotel met uitzicht op waterval en gletsjer.

Mooi en proper hotel met schitterend uitzicht (waterval en gletscher), familiekamer goed en schoon, ontbijtbuffet uitstekend.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

3 tips over Hotel Gasteigerhof

• fam, 16-05-2012 Rapporteren

Hotel is gelegen in een doodlopend dal met op het einde een lift naar de gletcher. In de buurt zijn nog 2 mooie dallen. # naar karalm # naar Frans-Sennhutte Neustift : toeristisch, paragliding, lift Fulpmes: toeristisch, survivalpark, lift Mieders: rodelbaan 2,8 km, lift Innsbruck is vlakbij met de auto of met treintje voor de kindjes is er vlakbij een meertje aangelegd naast de rivier met speeltuigen en imbiss. Vele hutten en almen met mooi zicht.

• Verhaegh, 08-08-2012 Rapporteren

Neem een stubai-kaart; hiermee heb je gratis toegang tot de vier bergliften/gondels, het bergtreintje naar Innsbruck, de rodelbaan, zwembaden en openbaar vervoer.

• Verhaegh, 18-08-2014 Rapporteren

Zeker aan te bevelen als uitstapje: Stubaier Gletscher en Schlick2000.

0 vragen over Hotel Gasteigerhof

Hotel Gasteigerhof info