Hotel Edelweiss

8Fantastisch

Oostenrijk, Tirol, Neustift im Stubaital

Op vakantie geweest naar Edelweiss?

8Fantastisch

• 7.6Ligging t.o.v. pistes

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

9 reviews over Hotel Edelweiss

• 5Frank Grift03-02-2016

Prima, gedoe en daarna een drama

Kwaliteit hotel en eten is prima. Mensen vriendelijk. Echter ze slepen je van kamer naar kamer gedurende je verblijf om maar maximale bezetting te halen. Bij mijn vertrek informeerde ik naar mogelijkheden om eind februari 2016 nog eens te komen. Dit is na thuiskomst direct per mail over en weer bevestigd binnen 9 uur tijdbestek. Ik boekte vervolgens mijn vlucht en kreeg kort erop te horen dat hun aanbieding niet meer geldig was omdat de kamer al was vergeven aan een ander. Mijn vlucht was geboekt en kan uiteraard niet geannuleerd worden. Ergo: men maximaliseert opbrengsten en houdt zich juridisch niet aan geldend aanbod. Nu zit ik met een reservering van een vlucht en moet maar hopen op het vinden van een redelijke alternatief. Al met al dus onbetrouwbaar hotel. Pas er mee op!!!!

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 9fam. M. Kluin02-03-2014

Heerlijke hotel voor actieve Ski vakantie

Dit hotel is perfecte voor een actieve (ski)vakantie. Het hotel ligt dichtbij de Stubaier Gletscher en het hotel regelt een GRATIS shuttle service op de tijden die de gast wenst. De kamers waren ruim (wel iets kleine badkamer) maar verder top kamers met (heel belangrijk) fijne bedden. De kamer worden dagelijks zeer correct schoongemaakt en handdoeken worden naar wens gewisseld. Leuk restaurant in Oostenrijkse sfeer, zeer correct en uitermate vriendelijk personeel en prima eten en zeer betaalbare drankjes. De Wellness ruimte is perfect en zeer schoon, ook het zwembad voor de kinderen is erg verzorgd met overall voldoende handdoeken, gratis drankjes, fruit, etc. Kortom, dit hotel bood ons alles wat we ons maar wensten in een gezellige sfeer waar ook kinderen zich prettig voelden. Het gastheerschap van de fam. Pfurtscheller gaat ver, ze staan met hun team 24/7 klaar voor de gasten om hen een heerlijke vakantie te bieden, niets is teveel gevraagd.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2014

• 10Davy18-08-2013

Klassehotel

Prachtverblijf gehad in dit hotel. Beter dan dit kan je volgens mij moeilijk vinden. De eigenaars doen er alles aan om dit hotel naar 5 sterren te krijgen en die verdienen ze ook! Alles werd tot in de kleinste details zorgvuldig verzorgd. Personeel was supervriendelijk. De kamers zijn ruim en heel proper onderhouden. Gratis internet in de lobby en dorst kon je nooit hebben want er liep de hele tijd een kelner rond om je te bedienen. Een hele mooie ligweide met uitzicht op de gletsjer. En dan het eten heel goed elke dag een 6-gangenmenu en ook hier was de bediening top, als je even wilde wachten tussen de gangen in kon je dit gewoon zeggen, bijvoorbeeld 10min en effectief 10min later werd je eten gebracht. Informatie had je ook nooit te kort in het hotel dankzij de vriendelijke receptionistes, elke dag begeleide wandelingen of suggesties voor daguitstappen zodat je je nooit kon vervelen in het Stubaital. Ik kan gewoon geen enkel minpunt vinden voor dit hotel!

Gereisd met partner in juli 2013

• 9naam naam20-01-2012

uitstekend en vriendelijk personeel

ga ik beslist weer naartoe ik geef dit hotel een 9.2

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2012

• 10Walter Verhulst25-09-2008

Zeer goed!

Prachtig hotel,met zeer vriendelijk personeel. Heel mooie en ruime kamer,met panorama blik. Prachtig wellness gedeelte.Een heerlijke tuin om in te zonnen,met prachtig uitzicht.Zeer mooie en rustige ligging.Ontbijt was wat eentonig,maar goed.Het avond eten was zeer goed. EEN AANRADER!

Gereisd met partner in september 2008

• 9rob14-10-2007

prima hotel, fijne service en erg fijne sauna/wellnessafdeling

• 8Ligging t.o.v. pistes

• De staf spreektDuits, Engels, Frans
      • Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald
      • HuisdierenOp aanvraag

We hebben een aantal aanbieders voor Edelweiss voor je op een rij gezet:

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenGratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
      • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Duits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Nouvelle Cuisine, Regionaal, Sushi, Tapas / Fingerfood, Thais, Vegetarisch, Vis / Seafood
      • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
      • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, TV, Wasmachine

• WinkelsBloemenwinkel, Cadeauwinkel, Kapper
      • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Kapel, Lees/Studeerrruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Eucalyptus Sauna, Finse sauna, Hammam, Infrarood sauna, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
      • ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Bewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportVissen
      • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden