Hotel Christoph

• 8.4Ligging t.o.v. pistes

• Sauna

6 reviews over Hotel Christoph

• 9Wim & Annet04-09-2017

Prima hotel, een aanrader!

Een erg fijn en goed hotel. Vriendelijke eigenaren en medewerkers, ide altijd breid zijn om deskundig advies te geven over de bergwandeltochten en uitstapjes in de omgeving. 's Morgens een pima uitgebreid ontbijtbuffet. De eigenaar is zelf de chef-kok en weet elke dag van het diner weer een culinair hoogstandje te maken. De kamers zijn schoon en netjes (elke dag schoongemaakt) met heerlijke bedden!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Wim en Annet, Nederland19-09-2016

Uitstekend, Een aanrader!!

Hotel Christoph is een prima hotel. Nette en schone kamers.. De familie Guttersberger en de medewerkers zijn erg vriendelijk, attent en altijd bereid om vragen te beantwoorden. Dhr. Guttersberger kookt zelf. Het ontbijt is uitgebreid, De diners 's avonds waren heerlijk en werden op creatieve wijze opgediend. In de tuin zijn prima ligbedden en tuinstoelen. Wij hebben geen negatieve oipmerkingen omdat alles zeer goed is verzorgd. We hebben voor 2017 onze vakantie alweer (3e keer) bij dit hotel geboekt.

Gereisd met partner in juli 2016

• 9wiga.sr27-07-2015

Heerlijke vakantie in Hotel Christoph!

Wij hebben van een heerlijke vakantie genoten in het Stubaidal bij de familie Güttersberger in hotel Christoph (Neustift). Deze familie en hun medewerkers is bijzonder vriendelijk en geeft waar nodig is advies voor wandelingen etc., maar legt geen claim op hun gasten. De kamer en badkamer zijn altijd schoon en verzorgd. De bedden zijn prima en slapen heerlijk. De maaltijden (ontbijt en diner) zijn royaal en heel smakelijk. Er wordt gekookt door de chef dhr. Christoph zelf. Hij maakt van het diner ware kunstwerkjes die heerlijk zijn om te eten. In de tuin met ligstoelen kun je na een lange wandeling nog even tot rust komen, onder het genot van een (koud) drankje uit de bar. Volgend jaar gaan we weer naar hotel Christoph!

Gereisd met partner in juni 2015

• 10Luc Crauwels09-04-2012

Aanrader met prima prijs/kwaliteitsverhouding

De eigenaars van het hotel zijn zeer gastvrij en behulpzaam en zorgen ervoor dat je je thuis voelt. De zoon van de eigenaar is de chef-kok en tovert elke avond een zeer smaakvol, gevarieerd en ook mooi gepresenteerd 4 gangenmenu op tafel (en dit voor een zeer lage prijs in verhouding tot de kwaliteit). De kamers zijn verzorgd en goed schoongemaakt met goede bedden en beschikken over gratis WIFI. Er is ook een ruimte met sauna, dampbad, IR-kabine en zonnebank met gratis handdoeken en dit allemaal inbegrepen in de prijs en zeer goed onderhouden. De skibus stopt voor het hotel (klein half uur tot de Stubai gletscher). We hadden een kamer vooraan, hier hoor je wel het verkeer maar dit is 's nachts zeer beperkt. Kortom een echte aanrader en we kunnen ons dus aansluiten bij de andere positieve commentaren (op basis waarvan we trouwens dit hotel gevonden hebben).

Gereisd met oudere kinderen in april 2012

• 10Wim05-01-2011

Aanrader voor iedereen.

Wij sluiten ons bij de vorige beoordeling aan. Prima hotel, (ski)bus halte voor de deur. Is kleinschalig familiehotel mer prima voorzieningen. Mooi saunagedeelte. Personeel is niets teveel om het je naar de zin te maken. Wij hadden voor € 9,00 halfpension bijgeboekt en hebben daar geen moment spijt van gehad. Mooie borden met prima eten, 4 echter gangen waarbij keuze gemaakt kon worden uit twee hoofdgerechten. Daarbij altijd eerst een uitgebreide saladebar. Onze kinderen "zijn de deur uit" maar wij hebben ervaren dat het een zeer kindvriendelijk hotel is. Echt een aanrader dus.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in december 2010

• 10G. van Kasteren11-04-2009

Zeker om terug te gaan

Goed hotel om met kinderen naar toe te gaan. Wij zijn op wintersport geweest. Goede uitgang om naar verschillende skigebieden te gaan. Personeel en de eigenaar waren zeer vriendelijk. Goed eten en drinken. Kamers waren ook zeer verzorgd.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

1 tip over Hotel Christoph

• De Stubai-SuperCard was ideaal! Alle liften in het dal konden daarmee worden gebruikt en ook het vervoer per bus. We zijn er zelfs een dagje mee naar Innsbruck geweest.

0 vragen over Hotel Christoph

• HuisdierenOp aanvraag

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad