Appartement Chiara

Kleine hotels

• Ligging t.o.v. pistes5,0

We hebben een aantal aanbieders voor Chiara voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Chiara in het Nederlands

zou het niet meer boeken

amalia
1-9-2013
  • Ligging t.o.v. pistes3
  • Ligging t.o.v. pistes3

bij aankomst bleken we niet in Chiara te zitten maar in haus marian. we hadden om een tuintje gevraagd ivm de hond. die hadden we ook maar die moest je wel delen met het app. welke er haaks op stond die hadden ook een hond niet zo heel handig. verder hadden wij geen vaatwasser, alles was behoorlijk vies, vlekken op de ramen, veel vliegen (per dag zo'n 30 dood gemaakt), geen handdoeken wissel dus 1 handdoek voor de hele week, parasol met gaten erin, alles was op het eerste gezicht schoon tot je even goed kijkt alles is vies. grote vlekken op de ramen was het 1e wat mij opviel dan bekijk je de rest gewoon smerig. gordijnen die continu van de rails vielen. spinnenwebben zelfs bij de deurklink een groot stofnest, bed was wel prima. apart ruim, mevr muller vriendelijk, naar de gletscher is het zeker nog een half uur rijden, supermarkt 10 min met de auto. er is daar verder niets alles moet je met de auto doen.

Gereisd Met partner in augustus 2013

kan net

ger
30-9-2012

Het appartement is goed schoon. De woonkamer is echter hard aan renovatie toe. Vloer versleten, geen fatsoenlijke zitbank en serviesgoed lijkt op camping spul. Slaapkamer en badkamer zijn prima. Vanuit het appartement dat wij hadden was het uitzicht beperkt tot buren. Eigenaar was wel zeer vriendelijk en behulpzaam. Als woonkamer netjes is gerenoveerd zal waardering naar een negen kunnen gaan.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig en dat voor die prijs

F. Martens
28-6-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het is een appartement aan het eind van het Stubaital, dat eindigd in een prachtig skigebied. Je hebt uitzicht vanuit de slaapkamer op die gletschjer en op een waterval.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Apr 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Chiara voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen2 tot 4

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Chiara in Neustift im Stubaital, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Chiara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.