Hotel Brunnenhof

9.3Fenomenaal

Oostenrijk, Tirol, Neustift im Stubaital

Op vakantie geweest naar Brunnenhof?

9.3Fenomenaal

• Sauna

4 reviews over Hotel Brunnenhof

• 10j.eekhuis25-07-2015

zeer goed

Dit 3 sterren hotel heeft ons verrast op onze vakantie in sfeer en gemoedelijkheid en een gastheer die er alles aandoet om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Daarbij komt nog dat ook het ontbijt en avondmaaltijd er nog aan bijdragen dat je er heel blij van wordt. Al het personeel werkt mee om je het verblijft zo aangenaam mogelijk te maken.Kamers zijn keurig en schoon en het is geen probleem om keer vaker van bedlinnen te wisselen. Hansi de gastheer zal u met raad en daad terzijde staan voor wandelingen e.d . Hotel ligt aan de weg naar de gletscher dus kunnen de kamers aan de voorkant we wat gehorig zijn,maar de kamers aan de achterzijde zijn perfect met mooi uitzicht. Op wandelgebied is het stubaital een aanrader .

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Tom B02-10-2011

Knus kindvriendelijk waar service centraal staat!

Nu het skiseizoen bijna weer voor de deur staat, heb ik voor u een echte aanrader: Hotel Café Brunnenhof, onder leiding van de familie Pfurtscheller (2 ouders, 3 kinderen) ligt een paar honderd meter naast het dorp Neustift im Stubaital. Hansi, de hoteleigenaar verwelkomt je met open armen.

We zijn er de voorbije 10 jaar een 5-tal keer geweest. De kamers zijn ruim en het eten is heerlijk. Ook wanneer de kinderen zin hadden in iets anders kon dat makkelijk geregeld worden. Ze konden spelen in de speelkamer naast het restaurant.

De sfeer in het hotel is echter helemaal top en je voelt je er snel thuis. Het heeft een huiselijke atmosfeer terwijl alles toch goed georganiseerd is. Na een dag skien is het zalig op adem komen in de kleine wellness: 2 sauna's en een openlucht jacuzzi.

Het enige minpunt is de afstand naar de pistes: om op de Stubaigletscher te komen moet je steeds de bus of de auto nemen.

Kortom een echte aanrader!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

• 8Anoniem09-08-2009

Fijn, goed georganiseerd sfeerhotel.

Hotel Café Brunnenhof, onder leiding van de familie Pfurtscheller (2 ouders, 3 kinderen) ligt een paar honderd meter naast het dorp Neustift im Stubaital. Sowieso is er in het Stubaital ontzettend veel te doen, dus de locatie is (als je een auto hebt) perfect.

Het eten is heerlijk en de kamers zijn ruim. De bedden zijn redelijk tot goed. Qua service is het soms een tegenvallertje omdat ze het eten (te) snel afruimen en omdat de meisjes soms niet even vriendelijk zijn. Om 9 uur 's ochtends wordt je kamer al schoongemaakt, wat wel érg vroeg is om daarvoor de kamer even op te ruimen. Bij op- of aanmerkingen over het eten (bv. een keer veel te zout) geven ze alleen een glimlach en doen ze niets. En helaas maar begrijpelijk: er was soms niet naar onze wensen geluisterd qua eten.

De sfeer in het hotel is echter helemaal top en je voelt je er snel thuis. Het is een huiselijke atmosfeer terwijl alles toch goed georganiseerd is. Sommige dingen vallen tegen, maar het is een aanrader!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Hotel Brunnenhof info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBuitenzwembad, Jacuzzi

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages