Pension Alpina Neustift

Pension
Pension, Kleine hotelsWeer vandaag21°10°
6,5

• Ligging t.o.v. pistes6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Alpina Neustift voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Alpina Neustift in het Nederlands

Superlokatie in het dorp

marco de bruijn
12-11-2012
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

op ca. 15 km van de stubaigletscher rijden. In de omgeving van het dorp zelf is er voldoende te doen. De eigenaresse van het pension doet erg haar best de mensen het zo goed mogelijk naar de zin te maken. Wij zijn zelf met 7 personen hier geweest en hebben alleen het ontbijt genuttigd. Was voldoende keus. De 3 appartementen zijn ruim en beschikken over meerdere badkamers/toiletten. Wel handig met een groepje.

Gereisd Met vrienden in Thu Nov 08 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pension info

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • VerzorgingLogies

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden
  • FitnessYoga
  • Sport & SpelMinigolf
  • WintersportSki lessen, Ski tours, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Alpina Neustift in Neustift im Stubaital, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Alpina Neustift zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.