Hotel Via Salina Hotel am See

Wellness hotelWeer vandaag11°2°
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Via Salina Hotel am See voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Via Salina Hotel am See in het Nederlands

Rustige camping goed voor een nacht!

Daniella
21-8-2018

Hartelijk ontvangst! We waren hier voor één nacht in een familiepod. Leuke ervaring, net een Tiny house. Meertje was heerlijk om in te zwemmen. Grasveld erbij, vol in de zon. Helemaal prima als overnachtingscamping! Verder vrij rustig, lijken veel vaste plekken te zijn. Zou er daarom geen weken gaan staan..

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Via Salina Hotel am See in Nesselwängle / Haller am Haldensee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Via Salina Hotel am See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.