Appartement Sunneschlössli Tannheimertal

Appartement
Appartement Sunneschlössli Tannheimertal
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Sunneschlössli Tannheimertal voor je op een rij gezet:

4 reviews over Appartement Sunneschlössli Tannheimertal in het Nederlands

Heerlijk relaxed verblijf

Erik roest
23-2-2012

bij een perfecte gastheer in een pittoreske omgeving. Grote luxe kamers met keuken en comfortabele badkamer.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

sunneschloessli, tannheimertal is zeer goed

T.Pauw
14-2-2012

de accommodatie is heel goed , en de inrichting is zeer bijzonder, elk appartement heeft een thema en dat is tot in detail uitgevoerd.De ligging is goed en de omgeving uitstekend voor de wintersport. De leiding van het complex doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken!!!! en wat bijzonder opvalt is dat alles kraakhelder is, zo heb ik het nog niet gezien.

Gereisd Met partner in januari 2012

Zeer mooi en compleet appartement.

Meijer2322
20-8-2011

Het appartement is ruim en compleet. De inrichting ziet er als alsof je in een museum bent, terwijl het een modern gebouw is met bijvoorbeeld wireless internet, een sauna/bubbelbad en een sportruimte. De eigenaar is erg vriendelijk en behulpzaam, zonder opdringerig te zijn. Hij heeft zeer bruikbare tips over de omgeving. In het gebouw zijn vele antieke stukken te bewonderen. Daarnaast vele schilderijen, prenten en affiches. En ieder stuk heeft zo z'n eigen verhaal. Op verzoek regelt de eigenaar verse broodjes tegen zeer schappelijke prijzen. Ons appartement (Wilhelm Tell) had een TV, video- en CD speler naast een complete geluidsinstallatie. In de omgeving kan men prima wandelen. De bergen gaar tot zo'n 2400 meter hoog. Daarnaast is er in de omgeving voldoende te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

prachtige vakantie in Sunneschlossli

Arie en Thea
15-7-2011

Wanneer u werkelijk iets bizonders zoekt in een fantastisch dal,dan is dit misschien iets voor U. Wij zijn er toevallig beland, maar werden gelijk gast vrij ontvangen en rondgeleid in een hotel wat tegelijker tijd een museum is,je kijkt je ogen uit!! Ook de eigenaar Fritz is geen moeite teveel!!Kijkt u maar eens rond op de site van dit hotel en misschien bent U dan ook verliefd, net als wij!

Gereisd Met partner in juli 2011

Appartement info

• De staf spreektDuits, Engels
  • Aantal personen5 tot 6

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sunneschlössli Tannheimertal in Nesselwängle / Haller am Haldensee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sunneschlössli Tannheimertal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.