Nesselwängle / Haller am Haldensee

We hebben een aantal aanbieders voor Nesselwängle / Haller am Haldensee voor je op een rij gezet:

vakanties Nesselwängle / Haller am Haldensee

Reviews over Nesselwängle / Haller am Haldensee

Rustige camping goed voor een nacht!

Daniella,
    21-8-2018

Hartelijk ontvangst! We waren hier voor één nacht in een familiepod. Leuke ervaring, net een Tiny house. Meertje was heerlijk om in te zwemmen. Grasveld erbij, vol in de zon. Helemaal prima als overnachtingscamping! Verder vrij rustig, lijken veel vaste plekken te zijn. Zou er daarom geen weken gaan staan..

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Zeer ontspannen verblijf in romantische sfeer

Fam de Korte,
    29-8-2016

Het chalet is uitmuntend ingericht, aan alle details is veel aandacht besteed. Het is schoon en sfeervol. De bedden zijn erg goed, er is voldoende plaats zowel binnen als buiten (terras rondom het huis incl grasveld en bloemenperken, aan de andere kant van het huis een hot tub). Het internet is goed.

Het contact met de huiseigenaar verliep voorspoedig en vlekkeloos.

De congiërge ter plekke is altijd bereikbaar en snel ter plaatse bij evt ongemakken.

Het chalet ligt in een rustig dorp, vanuit het chalet valt er goed te wandelen met bijv de hond. Verderop ligt de grote weg om het dorp heen, wij hebben hier geen last van ervaren.

Sinds dit jaar wordt er tegenover het chalet een huis gebouwd en de planning is dat er nog enkele komen op de plaats waar nu nog weiland is.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Genieten in het prachtige Tannheimertal

Luc,
    19-6-2014

Rustig gelegen hotel aan de voet van de bergen, ideaal uitgangspunt voor wandelingen. Hartelijke ontvangst, ruime, komfortabele kamer met prachtig uitzicht, vriendelijk, gedienstig en hondvriendelijk personeel, lekker eten (4-gangenmenu met keuze uit 2 of 3 hoofdschotels).

Gereisd met partner in juni 2014

ideale plaats om te relaxen

poets henri,
    17-2-2013

kollenspitze is zeer rustig gelegen en perfekt bereikbaar met auto of bus.De omgeving is rustig en de mensen zijn vriendelijk.Het eten is uitstekend en tot in de puntjes verzorgd.Wij komen er verscheidene jaren

Gereisd met partner in januari 2013

Super!!!

Familie Kampstra,
    26-1-2013

Het is er echt super. Je word er warm ontvangen en als je weer naar huis gaat als is het 's morgens 5 uur dan staat voor die tijd de ontbijt tafel gedekt.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012
Nesselwängle / Haller am Haldensee scoort een 9,1 uit 10, op basis van 11 reviews