Nesselwängle / Haller am Haldensee

Nesselwängle / Haller am Haldensee

9.1Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Nesselwängle / Haller am Haldensee voor je op een rij gezet:

vakanties Nesselwängle / Haller am Haldensee

Reviews over Nesselwängle / Haller am Haldensee

• 9Gijs10-02-2011

Prachtig dal

Een voorstreffelijk dal om te wandelen en te langlaufen. Heerlijk rustig voor ouderen

• 9Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 8Rinus28-11-2012

Haller is een aangenaam dorp

Op de oostelijke oever van de Haldensee ligt het kleine dorpje Haller, het is een goede uitvalsbasis voor mensen die willen verblijven in een rustige, landelijke omgeving. De plaats ligt in het rustige Tannheimertal temidden van een prachtig Alpenlandschap, de Haldensee is een prachtig meer met kristalhelder water van 1,5 km lang en 1 km breed, het gebied leent zich bij uitstek voor het maken van heerlijke wandelingen.

• 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2010

• 8Philip12-08-2007

Mooi dorp gelegen in het Tannheimertal. Wij zijn er in de zomer heengeweest, ideaal voor prachtige wandelingen. Rustige omgeving.

Gereisd in augustus 2007

• 9Piet en Wil van Helden 14-07-2010

Prachtig wandelgebied

Tanheimerdal is een pachtig gebied om te wandelen.Met een gastekaart kun je gratis met de bus. De bus stopt bij elke lift

Groetjes Piet en Wil

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 8Simon en Joke Braat14-07-2010

Een topper

Het is een schitterend wandelgebied. Wij gaan weer met 8 personen naar nesselwangle. Met je gastenkaart kun je gratis met de bus in het hele Tanheimerdal reizen. De bus stopt bij bijna elke Lift.

Groetjes Piet en Wil van Helden

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 9Wilma Berghs-van Roij15-08-2008

Erg mooie omgeving

Een erg mooie omgeving. Ondanks dat het vooral een wintersportplaats is, is er zomers ook veel te doen. Het dorpje nesselwangle is klein maar met een paar goeie restaurants. Met mooi weer is het prachtig om aan de haldensee te liggen, het zwembad is voor kinderen erg leuk! Er zijn mooie bergwandelingen te maken en mooie dagtrips in de omgeving. Fijn is dat het overal kindvriendelijk is.

• 9Uitgaanslevenn

Gereisd met familie in augustus 2008

• 10Ruud de Groot09-02-2009

een prachtige plek

schitterend gelegen dorp lekker rustig leuke skipiste. perfect voor te ontspannen

• 10Sfeer in stad
    • 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

februari 2008

• 10Ruud17-02-2012

nesselwängle

schitterend dorp mooie liggen goede restaurants

• 10Sfeer in stad
    • 4Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 10kenis04-01-2009

prachtig

rustig fijn skidorpje idiaal met kinderen toffe skischool met heel vriendelijke leeraars

• 6Cultuur

januari 2009

• 9P. Meidam26-12-2008

Erg mooie omgeving! Kindvriendelijk

Nesselwangle in het Tannheimertal. Prachtige omgeving (trouwens geldt dit voor het hele Tannheimertal!). Sinds de nieuwe weg om het dorp ligt is het niet meer druk in het dorp zelf. In de zomer vele mogelijkheden om de omgeving te verkennen ook met kleine kinderen. In de winter is het heerlijk vertoeven. Skieen, langlaufen, rodelen, wandelen en zelfs schaatsen is mogelijk. Wij komen er al vanaf ongeveer 1975 en willen nog steeds niet ergens anders gaan wintersporten. Kortom een rustige omgeving, nooit druk bij de liften in de winter en in de zomer wandelen, klimmen, zwemmen en uitrusten. EEN AANRADER!

• 9Sfeer in stad

februari 2008