Gasthof Zum Goldenen Löwen

9.2Fenomenaal

Oostenrijk, Tirol, Nauders

9.2Fenomenaal

• 9.3Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Zum Goldenen Löwen voor je op een rij gezet:

Gasthof info

Meer gasthof info

28 reviews over Gasthof Zum Goldenen Löwen

• 9pascale_127-01-2016

Gezellig familiehotel

Wij waren hier met 3 stellen waarvan 1 stel al eens eerder hier was geweest. En als het ergens goed is, kom je terug. Het liefst met vrienden! Op de parkeerplaats/tuin werd een middag georganiseerd waarbij de zonen van de familie appelbeignets bakten en heerlijke glühwein serveerden. Wij verbleven op basis van halfpension en daarover hadden we niets te klagen! We kregen onze eigen tafel die iedere dag met zorg en aandacht werd ingedekt. De kamers zijn basic ingericht maar netjes en schoon.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2014

• 10bea.waegemans03-09-2014

Ieder jaar weer super!

wij zijn stamgasten, een ander hotel of gasthof bestaat gewoonweg niet voor ons in Oostenrijk! Prijs kwaliteit kan gewoonweg niet beter! Voor ons zijn de 3 sterren er 4 waard! Chapeau voor de familie Habicher, we voelen ons al jaren als hun familie!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 10Bea Waegemans07-06-2013

Gewoon geweldig!!!

Op dit moment verblijven we weer eens in Goldenen Lowen! Het galadiner was super en de bediening ook! Perfekte kamer met groot balkon en het weer is ons ook goedgezind ...wat moet een mens nog meer hebben voor een perfekt verlof!!! In augustus zien ze ons hier terug! Bravo aan de familie Habicher! :-)

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Michiel26-07-2012

Erg vriendelijk en perfecte service.

Of we de koninging zelf waren, zo voelde het verblijf in dit hotel. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Je voelt je hier echt thuis. Het hotel heeft een echt authentieke Oostenrijkse sfeer. De kamers zijn ruim maar misschien wat 'donker' ingericht. Prima badkamer met dubbele wastafel en een bad. Ze hebben niet veel kamers met een balkon, daar moet je dus even op letten bij het boeken als je dit belangrijk vindt. 's Morgens konden we genieten van een uitgebreid ontbijtbuffet met verschillende soorten brood, beleg, fruit, cake, enz. Verder heerlijke cappuccino in plaats van de vaak niet al te geweldige koffie. Wij hadden half pension geboekt,wat zeker aan te raden is. Waar vindt je nog voor € 25,- een 4-gangen diner voor 3 personen. Dit was wel in de zomer; in de winter zullen andere prijzen gelden verwacht ik. Het hotel beschikt over een afgesloten garage wat handig kan zijn mocht je bijvoorbeeld fietsen mee hebben die je wilt stallen. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 0Louis Slebos13-03-2012

gemoedelijk en uitstekende service

Gasthof zum Goldenen Löwen is een tamelijk kleinschalig hotel met veel persoonlijke aandacht, met uitstekende 5-g diners, met goede en schone kamers in het hart van Nauders. Het hotel is schitterend gerenoveerd in 2010, zonder dat dit ten koste is gegaan van het karakter. Het is misschien wel het mooiste gebouw van Nauders. De prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend.

Gereisd met partner in maart 2012

• 10bea.waegemans24-09-2011

Super!!!

Zoals ieder jaar weer geweldig ontvangen.Nu Franz (oudste zoon) kok is is het eten fijner en mooier geserveerd. Andreas (jongste zoon) serveert in het restaurant voortreffelijk. Het gasthof heeft een nieuw gedeelte bijgekregen, oud en nieuw lopen in elkaar over...PRACHTIG!!! Verheugen ons al op volgend jaar!

Gereisd met partner in augustus 2011

• 10fam. Nieuwenhuis14-08-2011

prima hotel, een echte aanrader!

Gezellig pas gerenoveerd hotel met ongeveer 18 kamers die comfortabel en redelijk luxe zijn ingericht. De fam. Habicher doet er echt alles aan om het de gasten naar de zijn te maken. Het eten is fantastisch en erg gevarieerd. Wij (46 en 50) verbleven 10 dagen in dit hotel samen met mijn ouders van 81 en 76 die moeilijk ter been zijn. Dit hotel is zeer geschikt voor minder validen door het ontbreken van drempels en beschikt over een ruime lift. Er is ook een ruime parkeerplaats vlakbij de ingang.

Voor de prijs van 43.80 euro per dag vinden wij dit een echte aanrader en we komen er zeker terug.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 9Jeroen en Dominique27-03-2011

Skibus

Skibus direct naast hotel. Dan kleinde 5 minuten tot gondel naar pistes. Prima te doen! Heerlijk eten, goede service. prijs/kwaliteit verhouding is erg goed.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2011

• 10Bea Waegemans18-09-2010

We hadden ogen tekort...

Weer een weekje Goldenen Löwen achter de rug! De ontvangst was weer top! De familie Habicher heeft ons rondgeleid in hun nieuwe bovenverdieping (2de verdiep) We hadden ogen tekort... alle kamers vernieuwd... nieuwe badkamers... lift...balkon...Beneden bijgebouwd met nieuwe receptie...speelkamer voor de kinderen enz... Zoals steeds al onze wensen vervuld. Hier voelen wij ons thuis! Eén iemand vind dit een oudbollig gasthof... boek dan in 't vervolg een 5 sterren hotel en geen gezellig gasthof in Tiroolse stijl!En voor zover we weten komen hier ook veel jonge mensen. Maar misschien heeft de prijs de doorslag gegeven (42 euro halfpension) en volgens ons is het zijn geld meer dan waard! Gaan in het voorjaar ZEKER terug!

Gereisd met partner in september 2010

• 6A.23-08-2010

Met gierende banden door naar Italie!!

We hebben hier 2 nachten geslapen voordat we door gingen naar Italie. Onze indruk van het gasthof is een oubollige tent waar vooral 60-plussers hun vakantie verblijven. Over de kamer waren we wel te spreken, zag er netjes uit. Het avondeten vonden wij niets bijzonders, je kunt in Oostenrijk op veel plaatsen veel lekkerder eten! Was erg veel uit zakjes bereid, terwijl we uit vorige reviews begrepen dat de gastvrouw alles zelf bereid. Het ontbijt was eenvoudig maar goed. Wel waren er regelmatig schalen leeg die niet aangevuld werden en de bediening zag je dan nergens. Ook waren ze volop aan het verbouwen, dit kan echt niet in het hoogseizoen!! We hebben hier onze tijd uitgezeten tot we door konden naar Italie. Voor ons geen Nauders meer!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Gasthof Zum Goldenen Löwen info