Pension

• Ligging t.o.v. pistes7,0

3 reviews over Pension Sieglinde in het Nederlands

Fantastische plek voor een overnachting

Maikel888
15-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wederom goed geslapen op een kleine kamer en een zeer uitgebreid ontbijt. Matrassen lekker hard ipv van die slappe dingen.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke overnachting met goed ontbijt !!

Maikel
17-2-2013

Zijn 's-avonds aangekomen en alleen voor maar 1 overnachting als tussenstop. Frau. Moritz van Haus Sieglinde is een erg vriendelijke mevrouw en staat echt voor je klaar. Kamers zijn echt mooi en schoon. Het ontbijt zag er ook echt verzorgt uit en aangezien wij met 2 kinderen waren was er nog gezorgt voor een extra lekker broodje, Balisto en yoghurtje voor de kids. Ze had ook uit eigen initiatief wat extra broodjes op tafel gezet zodat we die mee konden nemen naar de piste. Het enige minpuntje is het feit dat ze geen appartementen heeft, anders bleven wij hier zeker een hele week.....! Echt een aanrader. wij gaan iig volgend jaar weer. (geen internet of WiFi)

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2013

een pension met ouderwetse gastvrijheid

Carel
9-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

De week voor Kerst geweest. Ontzettend aardige gastgever (Frau Moritz) Sfeervol en elke ochtend een ontbijt om van te dromen. Dit huis heeft eigenlijk alleen maar 'stammgäste' en hoe dat kan was mij na 1 dag al duidelijk

Gereisd Met oudere kinderen in december 2010

Pension info

Nog geen informatie beschikbaar over Pension Sieglinde

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Sieglinde in Nauders, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Sieglinde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.