Hotel Schwarzer Adler ****

56 reviews over Hotel Schwarzer Adler in het Nederlands

Wow

Marie-Jose, 27-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

We hebben genoten van onze ski vakantie 1 week 14--1 moesten helaas 3 dagen langer blijven omdat we waren ingesneeuwd.

Wat een verwennerij en luxe.

Vriendelijk alles klopte kamers heel mooi met glazen schuifdeuren badkamer apart toilet. Iedere dag handdoeken creaties. De wellness was super mooi en relax dikke badjas met slippers gratis te leen gekregen bij receptie slippers mocht ik houden.

Ski bus halte op 2 minuten lopen via hotel ski depot geregeld bij de ski lift ideaal 42 euro boor 2 personen 6 dagen geen gesleep met ski en schoenen.Via hotel 6 daagse ski pas gekocht ook fijn 1 dag een andere ski jas aan gedaan was de ski pas vergeten lag in hotelkamer in andere jas ,gemeld bij poortje gondel kon ik naar de verkoop beneden van de ski passen medewrkern naar hotel gebeld en kreeg ik gratis een dagkaart.

Hoefde ik niet terug met skibus naar hotel om mijn ski pas op te halen geen extra tijd kwijt wat een service.

Lekker ski jause rond 15.30 start soep- gebak- schaal met vleeswaren blokjes kaas en worst stukjes brood jammie lekker hapje voor de kleine honger. Ontbijtbuffet erg goed ruime keuzes .

Uitgebreidt diner 6 gangen verschillende voorgerechten soms zelf opscheppen soms gebracht keuze 2 soepen salade buffet veel keuze, hoofdgerecht keuze uit 3 menus bij ontbijt aanstrepen.

Dessertbuffet of gebracht en nog kaas buffet.

Als je iets niet lust van het menu krijg je vervanging dit is extra service mijn man lust geen Italiaansbuffet op een avond hij kon samen met de cheffin een menu voor hem alleen samen stellen top. De parkeerplaats in wei ( wel koffers uitladen bij hotel) 8 minuten lopen van hotel is net 100 meter voor de apotheek/ dokter goed te bereiken.

Een minpuntje, wij vonden de voorgerechten en nagerechten vaak te groot te veel.

De 4x in Nauders en de 1ste x in dit hotel ,perfect dank je wel.

Dit is een aanraader,een fantastisch verblijf.

H Smulders, 13-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het begon met de ontvangst,geweldig helemaal geinformeerd werden we naar onze kamer gewezen.Daar aangekomen,zeiden we tegen elkaar oh wat mooi.Het is bijzonder goed onderhouden en alles ziet er keurig uit.(Schoon!!!!)

Als ik een negatief punt aan moet geven? het ligt in midden in het dorp vandaar dat het wat ingesloten ligt maar verder weet ik niets te melden.

Geweldig hotel met zeer vriendelijk personeel

Fam. Rodenburg, 26-6-2017

Het hotel is prachtig gelegen in centrum van Nauders. Het eten was uitstekend, de sfeer heel gezellig en het personeel zeer vriendelijk. Wij kunnen het hotel aan iedereen aanbevelen!

Genoten in Nauders !

Hans Schipper, 11-2-2017

Wat een goed hotel is dit. De kamers warennetjes en heel schoon. We hadden een familiekamer met een slaapbank en bij het inchecken vroeg men of we het fijn vonden als ze deze op de dag in zouden klappen en na het eten weer als bed op zouden maken.. Service toch ?

Het eten was ook heel goed. Ontbijt lekker en ruim voldoende, de middagsnack was goed verzorgd en konden we van genieten in de mooie wintertuin. Het diner was gevarieerd en lekker. De bediening was vriendelijk. Kortom, een heel fijn hotel waar je gerust ook in de zomer in kunt verblijven. Het enige nadeel was eigenlijk dat er in Nauders niet zo veel te doen was maar als je even in de auto stapt zit je bijvoorbeeld zo in Italië.

Hele leuke vakantie gehad met ons gezin !

Geweldig. Vriendelijk. Goed eten. Fijne bedden 10+

Hr en mvr kubben, 29-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Alles was erg goed. Kon geen min punt ontdekken.

Top hotel

Frank, 23-7-2016

Begin juni 2016 in dit geweldig hotel geweest.

Heel vriendelijk personeel, heel mooie kamer zeer nette wellness en heel lekker eten . Voor ons geen enkel negatief aspect over dit hotel

Ook Nauders is heel aangenaam met mooie wandelingen. We gaan zeker volgend jaar terug naar dit hotel

Mooi hotel

M.lempers, 2-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6

de suites zijn prachtig,het eten voortreffelijk ,3/4 pension

Erg fijn Tirools hotel met prima service

Jasper, 8-7-2015

Een goed en degelijk hotel in traditionele stijl met een gezellige sfeer midden in het dorp Nauders. Het hotel wordt al decennia gerund door dezelfde familie. Onlangs is het hotel flink verbouwd en opgeknapt, de kamer was dan ook dik in orde. Wel wat aan de kleine kant, maar met goede bedden en een balkon. Het restaurant is ook goed: 's ochtends een uitgebreid ontbijtbuffet en 's avonds een keuzemenu bestaande uit 4 of 5 gangen. Personeel is over het algemeen zeer vriendelijk. Direct parkeren bij het hotel is parkeren wat lastig, omdat het midden in het dorp ligt. Elke gast krijgt echter een gereserveerde parkeerplek op privéterrein van de eigenaren (100 meter lopen). Zwembad is wat klein, maar volgend jaar wordt het wellness-gedeelte gemoderniseerd en uitgebreid. Ideaal hotel voor gezinnen als stellen, jong of oud (hotel wordt vooral bezocht door Nederlanders, Belgen en Duitsers). Door de omvang van het hotel is het minder geschikt voor grote busgroepen en dat is zeker een pré.

goed hotel

I.van der Weerd, 27-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Fijn hotel, mooie schone kamers, worden elke dag schoongemaakt, wij werden erg vriendelijk ontvangen en netjes naar onze kamer gebracht, al het personeel is erg vriendelijk, het ontbijt is lekker en uitgebreid, 5 gangen diner is goed, klein minpuntje is dat de porties vis of vlees wel erg klein zijn, we hadden verschillende buffetten en die waren erg goed verzorgd, in de avonden was het gezellig om bij de bar nog iets te drinken de prijzen van de drankjes zijn voor Oostenrijkse begrippen wel oke, het hotel ligt midden in het centrum waar wel wat barretjes zijn en veel hotels maar voor de rest zijn er geen winkels, wel een grote supermarkt de M Preiss er rijdt een gratis skibus naar de verschillende skipistes, wij gingen niet om te skien maar om te wandelen dat kan heel goed in Nauders maar het is wel allemaal erg steil er is geen wandeling waarbij je niet flink omhoog moet.

Heerlijk hotel!

paul_kirsty, 15-9-2014

Net terug van een heerlijk weekje in Nauders. Schwarzer Adler is ons zeer goed bevallen. We hadden gekozen voor kamertype Adler met uitzicht op de bergen. Kamer was netjes, authentiek Oostenrijks ingericht. Bedden waren goed. Enig minpuntje was dat de kamer achterin het hotel ligt (301) en daardoor geen WiFi heeft. We hebben er zelf voor gekozen om toch in deze kamer te blijven want toen we het melden bij de receptie waren zij meteen bereid om ons een andere kamer te geven waar wel WiFi was, dus de service is uitstekend! Ook het eten was lekker! Keuze volop, soep en salades van buffet, rest werd opgediend. Een avond was er een Italiaans buffet en een andere avond galadiner. Kortom: een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Schwarzer Adler voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schwarzer Adler in Nauders, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schwarzer Adler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Schwarzer Adler scoort een 8.63 uit 10 op basis van 59 reviews.