Pension Schlossberg

Weer vandaag-5°-13°
8,3

• Ligging t.o.v. pistes8,0

4 reviews over Pension Schlossberg in het Nederlands

Goed Pension, qua locatie en service

Ramon,
28-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

+ Goed hotel met vriendelijke eigenaren.

+ Ligt dicht bij de lift (3 minuten met de skibus). Skibus stopt voor de deur.

+ Goed 4 gangen menu met keuze uit twee hoofdgerechten.

+ Goed ontbijt (ruim voldoende eten)

+ Goed verzorgde kamers met lekkere bedden.

+ Sauna en Stoombad inbegrepen.

- Ligt aan doorgaande weg (je hoort de auto's als het raam openstaat)

In de voorjaarsvakantie geweest, drukte bij de Gondel rond 9:00 is ongeveer 10 minuten. Bij Bergkastel is het wat druk vanwege de kinderlessen. De overige pistes super rustig vooral de rode 17 en de 19. Brede pistes.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

Prima en een heel fijn Persion

Frank en Nicoline
31-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn hier geweest van 17 januari tot 24 januari 2009. Een prima pension, kwaliteit en prijsverhouding prima. De eigenaar is heel vriendelijk en was heel behulpzaam. Het eten is hier heel goed, een 5 gangen diner, super! Het ontbijt is uitgebreid en elke dag een ander (ei) gerechtje. De eigenaar organiseert een rodelavond en een eisstockschiess avond.

De ski bus halte is voor de deur en met de bus is het zo'n 3 minuten naar de gondel. De kamers zijn ruim en schoon en elke kamer heeft een balkon. Kortom een heel leuk pension en goede prijs/kwalieteit verhouding.

Gereisd met partner in januari 2009

Fantastisch pension, lekker eten, toffe sfeer !

MONIQUE HEIRBAUT
19-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Pension Schlossberg staat voor ons garant voor een fijne vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2008

2006

Wij hadden hier dus geboekt

Nicole Dupont
23-4-2006
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij hadden hier dus geboekt...echter de eigenaar had de boeking abusievelijk niet verwerkt en onze kamers aan ander -vaste- gasten vergeven. Hier kwamen we -gelukkig- voortijdig achter en stonden zodoende niet voor een dichte deur.

De eigenaar voelde geen enkele verantwoordelijkheid voor een passende oplossing en uiteindelijk moesten we zelf op zoek naar andere accomodatie!!!

U bent gewaarschuwd

Gereisd anders in april 2006

We hebben een aantal aanbieders voor Schlossberg voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Schlossberg in Nauders, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Schlossberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.