Pension

Natasja
8-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Pension Ploner ligt ca. 30 meter van het hoofdhotel Central vandaan. In Ploner hebben we geslapen en in hotel Central hebben we heerlijk gegeten. Het eten is in de avond culinair, het is een 5 gangen diner en 's ochtends is het eten ook super. Er is een sauna aanwezig waar je tot 20uur gebruik van kan maken. En een zwembad (waar vooral veel kinderen aanwezig zijn). Vooral de sauna is een heerlijke bijkomstigheid na het skiën. De kamers op zich zijn prima.. Ze hebben alles wat we nodig hadden, echter waren de gordijnen niet donker en was het wel erg gehorig. De pistes zijn met de bus die ca. elke 10 minuten gaat voor de deur van Ploner erg goed bereikbaar! Ik ging voor het eerst skiën en ik heb skiles gehad van Bernd bij Interski, erg goede leraar!! Zeker aan te raden.

Gereisd Met vrienden in februari 2016

aanrader, ideale ligging

Christien, René en Gerda
8-4-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Pension Ploner ligt middenin Nauders, de skibus stopt voor de deur. De kamers zijn wat ouderwets maar prima, heerlijke douche, wel wat trappen lopen maar dat is goed voor de warming up...... Eten in hotel Central is heerlijk, ook fijn dat je daar het zwembad en de sauna kunt gebruiken. Al met al een prima plek waar we zo weer naar toe zouden gaan!

Gereisd Met vrienden in maart 2009

Gedateerd en zeer gehorig

M. van der Horst
5-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het trappenhuis is zeer gehorig waardoor je m.n. iedereen die laat binnenkomt goed hoort. Bovendien was er een toilet op de gang voor degene die geen eigen toilet op de kamer hadden. Dit gaf behoorlijke geluidsoverlast. Hoewel het eten dat in hotel Central geserveerd was zeer goed was, is het voor ons zeker geen plek om terug te komen.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Ploner voor je op een rij gezet:

Pension info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Ploner in Nauders, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Ploner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.