Hotel Mein Almhof

geweldig

jelle
5-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

niet erg groot maar geweldig goed geprepareerde pistes en zeer rustig.met hotel busje van en naar de piste,ca 3 km.

In één woord gweldig!

Lieka
21-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer goede Wellness.

Heerlijk toeven na een dagje erop uit.

Zeer mooie kamers.

Heerlijke buffetten zoal voor het ontbijt als bij het diner.

Veel te duur

Mara
1-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Dit hotel is door de jaren heen veel te groot geworden. Er is nog maar weinig oog voor gastvrijheid. Eten is matig, ontbijt wel prima maar avondeten echt niet. Kamer goed, afhankelijk van waar je precies zit. Welness en zwembaden veel te druk. Een aantal jaren terug hier ook geweest en toen hebben we genoten. Nu viel het tegen. Groter en duurder is niet altijd beter helaasz

Oude reviews (archief)

Eenmalig

Cheese
8-10-2016
  • Ligging t.o.v. pistes5

+ het hotel zelf

+ wellness

+ ligging...net buiten skigebied, klein stukje met de auto

+ aandacht voor het Kerstfeest

- Eten

- De bediening (ala Balkan bediening, op z'n Pools, Russisch noem ik 't)

- Eten (ja, nog een keer...was ronduit slecht)

- Ski verhuur beneden het hotel, belachelijk duur, en oud material. Dus lekker in 't dorp bij Intersport.

Al met al een lekkere vakantie gehad, maar in het restaurant was het gewoon balen. Had LO moeten boeken, was goedkoper geweest en had het beter uitgepakt.

Prima hotel, maar slecht eten

Annemarie
20-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goed hotel met over het algemeen behulpzaam personeel. Goede service met apart busje naar de skilift. Wij hadden een kamer in het oudere gedeelte. Was prima, aparte slaapkamer, de kinderen hadden een bed in de woonkamer.

Het eten is echter bijzonder slecht. Ons advies is boek geen HP maar LO. Dan kun je prima eten in de pizzeria of het restaurant dat ook bij het hotel hoort.

Tevens vonden wij de ski verhuur in het hotel niet bijzonder goed (en duur). Er zijn vriendelijkere verhuurbedrijven in het dorp.

Geweldig

Fam. De wit
5-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een week lang hebben wij mogen genieten van het heerlijke hotel, welke is voorzien van vele faciliteiten en vriendelijk personeel. Wij raden dit hotel absoluut aan!

Slechte service

Jeroen Puik
26-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes5

Hier weten ze echt hoe men geen service miet verlenen. We werden genegeerd. Omdat er met veel kinderen waren wilden wij de bestelling controleren. Dat mocht biet meer... Afrader!

Voor herhaling vatbaar!

Smets gaby
14-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben een prachtige vakantie gehad in Mein almhof,iedereen was zeer behulpzaam en vriendelijk!Zwembad zeer verzorgd en open tot 22u s'avonds.Maaltijden waren lekker,ook voor de kinderen.Prachtige omgeving,wij komen zeker nog eens terug.

weeral een mooie skivakantie in Mein Almhof

groep touroperator
13-4-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Service en gastvrijheid weer super.

Wij waren hier voor het tweede jaar op rij.

mooi welness hotel

justine
29-12-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij verbleven hier een week om te skiën. Het skigebied vonden wij nogal klein, maar was niet ver van het hotel. We waren wat ontgoocheld in het eten. Iedere dag room of bouillonsoep tijdens het diner. Altijd dezelfde salade en kaas. Wij vonden het eten nogal basis. Het ontbijt was goed met zeer goede eibereidingen. Kindjes vonden het er zeer leuk, door de aanwezigheid van andere kindje, het zwembad. en de biljardtafel.

We hebben een aantal aanbieders voor Mein Almhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mein Almhof in Nauders, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mein Almhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mein Almhof scoort een 8.27 uit 10 op basis van 81 reviews.