Gasthof Martha

Meer gasthof info

18 reviews over Gasthof Martha

• 2018
    9hennie17-03-2018

goed hotel en zeker voor herhaling vabaar

ruime kamers en worden elke dag schoon gemaakt ook elke dag schone handdoeken ontbijt is perfect en avondeten super met saladebar en 4 gangen wordt in de ochtend naar dalstation nauders gebracht met skibus van het hotel en eind van de middag kan men terug skien tot aan hotel apreski is mogelijk in schirmbar naast hotel ter verbetering is de skikelder die bij volledige bezetting van het hotel vrij klein is en de parkeerruimte voor de gasten is niet ideaal ivm niet sneeuwvrij

Gereisd met vrienden in maart 2018

• Oude reviews

9A van der Ploeg03-04-2017

Heerlijke plek voor zomer en wintersport

Fijn familiehotel heerlijk in de winter om te skiën op de perfect geprepareerde pistes en om sneeuwschoen wandelingen te maken. In de zomer de plaats om bergwandelingen te maken met chef Franz.

Gereisd met partner in maart 2017

• 8Schilder06-03-2013

leuk gastvrij pension

Lekkere ruime kamers voor gezinnen, eten is er prima , je kan bij voldoende sneeuw terug naar het pension skien, vriendelijk personeel.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

• 8Diane en Sjaak29-07-2012

Prima gasthof met goede service

Net een week terug uit Nauders. Op aanraden van kennissen gasthof Martha geprobeerd en geen spijt van. We hadden een mooie kamer met fraai uitzicht. De service is erg goed, men doet er alles aan om het je naar de zin te maken. We hebben ook een wandeling onder leiding van Franz gemaakt, was erg leuk en door zijn jarenlange ervaring in de bergsport weet hij veel en kan dit ook leuk vertellen.

Gereisd met partner in juli 2012

• 8S. van den Bosch, Purmerend30-01-2011

vriendelijk gasthof

Wij hebben hier met 12 volwassenen en 4 kinderen een hele week gegeten tijdens onze wintersportvakantie. We hadden van te voren een vaste prijs afgesproken voor het menu, en voor de kinderen was het 1/2 prijs. We konden kiezen tussen 3 menu's. Als we iets anders wilden was dit ook mogelijk. Omdat we met een grote groep waren, zaten we in een aparte ruimte. We hadden ook onbeperkt gebruik van de saladebar. De bediening was goed en de eigenaar is erg vriendelijk, ook naar de kinderen toe. Het eten is erg lekker en de borden worden ruim opgediend. Voor ons vaak te veel om alles op te eten. Het is zeker een aanrader om hier te gaan eten!

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 9Familie van Dijk18-11-2008

Wer einmal kommt, kommt wieder

Dit klopt. Met kerst gaan we voor de 6e keer. In al die jaren heel gevarieerd eten, goed ontbijt, goede service. Skieen tot aan het hotel. Sleeen die je mag gebruiken. Top. Kinderen hebben het er ook goed naar de zin.

Gereisd met familie in januari 2008

• 10Ellen27-08-2008

Leuk en Gezellig!

Ik ben er al een paar keer geweest, in de zomer en in de winter, en allebei is het leuk! Vriendelijke mensen, goede en schone kamers, ze hebben ook een lift in het hotel dus het is ook een goede plek voor mensen die moeite hebben met lopen! Het eten is lekker en op de wandelroutes raak je niet uitgekeken,er is voor iedereen wel een geschikte route! Lang, kort, moeilijk, makkelijk, vlak, stijl noem maar op! Ook zijn er veel mooie meeren in de buurt zoals de reschensee en de schwartzersee enzo. Ook is het er vaak mooi weer omdat het op het drielandenpunt ligt. Ze hebben heel veel goed weer omdat ze veel zon uit Italië krijgen! En aan de andere kant waar het meestal slecht weer is, zijn de bergen afgesloten dus daar hebben ze geen last van! Tenminste, dat werd ons gezegd! De pistes zijn heel groot en je kan skieën tot aan het hotel! Ook is er een grote en een kleine supermarkt in de buurt.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in augustus 2008

• 9bertina30-08-2006

Wij (2 volw. en 3 kids)hebben afgelopen winter vakantie gevierd in gasthof martha. licht heel gustig t.o. liften s morgens rijd er een hotelbusje terug kun je skieen. Gezellig apres ski naast de deur. Aardige bediening goed eten, ruime kamers. volgende winter gaan we hopenlijk weer !

Gereisd met familie in februari 2006

• 8francois Nieman09-02-2006

Een uitstekende gasthof met een goede keuken, ruime en prettige kamers en een gemoedelijke gezellige sfeer, zowel in de zomer als winter is het goed toeven bij Franz, een echte aanrader is de herfst. Wandelingen en fietstochten met Franz zijn een belevenis, s'winters een goede ligging tov. pistes en liften.

Gereisd met partner in oktober 2005

• 9Nicole Ossewold14-01-2006

gezellig Gasthof,herrlijk en veel eten,goede service,leuke kamers en ideale ligging ten opzichte van de pistes.....we komen altijd graag terug!

Gereisd in januari 2006

Gasthof Martha info