Appartement Landhaus Tia Monte

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag21°10°
6,1

• Ligging t.o.v. pistes8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Landhaus Tia Monte voor je op een rij gezet:

14 reviews over Appartement Landhaus Tia Monte in het Nederlands

Hier niet meer

Lia
24-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Onvriendelijke ontvangst. Appartement stonk naar rook. In slaapkamer in hoek van plafond schimmel. Keuken erg minimaal. Niets past bij elkaar. Geen soeplepel, schilmesje wijnglazen etc. Parkeren een ramp. Niet genoeg plek als alles vol zit. Wel dicht bij de pistes. Goede ruimte voor skischoenen en 🎿.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Eenvoudig, maar prima

koosje33
20-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Landhaus Tia Monte is ons prima bevallen, appartement met twee slaapkamers, keukenblok, eettafel, tv en aparte douche en toilet Inrichting keuken is erg eenvoudig, misten een oven (er is wel magnetron), het zitcomfort ontbreekt ook, geen fauteuil oid. Hotel Tia Monte ligt vrij ver weg, loop je niet zomaar naar sauna. Met auto of skibus is skipiste zeer eenvoudig en snel te bereiken.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Feb 14 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Even getwijfeld vanwege de oude beoordelingen!

jacques
1-10-2013

Is eenvoudig, maar tegen een zeer aantrekkelijke prijs, ruim, schoon, dus ja tevreden gast.

Gereisd Met partner in augustus 2013

goede accomodatie

Frits
10-7-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een gemoedelijke accommodatie aan de rand van Nauders. Omdat wij een hond meebrachten hebben wij een appartement gekregen met een sobere inrichting, alles was aanwezig maar duidelijk minder luxe als de andere appartementen in het complex. Wel was alles kraak helder en hadden wij een mooie douche met dubbele wastafel en een aparte wc, die allen zeer schoon waren. De ontvangst was hartelijk ons drankje stond al klaar. Een goed startpunt voor een actieve vakantie

Gereisd Met partner in juni 2012

Niet meer

Da Lake
12-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Zaten in het appartement op de bovenste verdieping. Inrichting zeer verouderd: slechte matrassen/niet terugklapbare bedbank/gebrekkige inventaris - appartement zelf was redelijk groot. Andere appartementen zijn blijkbaar wel vernieuwd (pure pech). Weg naar het appartement erg steil - met kinderen is de skibushalte dan ook niet aan te lopen. Afstand naar het hotel is hemelsbreed 700 m (eventjes naar de sauna is er niet bij). Personeel in het hotel zeer vriendelijk. Nauders zelf is wel een aanbeveling dus wij gaan zeker naar dit plaatsje terug maar zeker niet naar dit appartement!!!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2011

niet doen !

K.CLARISSE
15-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes1
  • Ligging t.o.v. pistes1

wij raden niemand aan daar een appartement te boeken De weg ernaar toe is veel te stijl waardoor de ligging van het gebouw absoluut niet optimaal is. Bij sneeuwval is het al helemaal niet doenbaar. Verder is het appartement wel ruim met voldoende opbergruimte. Dit is dan ook het enige positieve wat hierover gezegd kan worden. Het landhaus is gekoppeld aan een hotel in het centrum van Nauders maar de service is al helemaal een ramp. Zo hadden wij bij aankomst geen tafel en stoelen om aan te eten. Het was een appartement voor 4 personen maar hadden maak keukengerief voor 2 personen zijnde 2 tassen, 2 grote borden .... De broodjesservice loopt ook niet zoals het hoord te zijn (2 keer geen gezien). Op een morgen hadden we geen warm water , bleek dat de mazouttank leeg was. Verder staat er in de brochure enkele onjuistheden ; zo is er in het hotel geen whirlpool, is er geen bad maar een douche en wij hadden op het gelijkvloers geen balkon of terras.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2011

Geen tweede keer

Linda
10-9-2010
  • Ligging t.o.v. pistes4
  • Ligging t.o.v. pistes4

De steile weg was lastig vanwege de sneeuwkettingen want na een lange en vermoeiende reis heb je echt geen om die nog om te doen voor de laatste honderd meter! Verder moest je diezelfde steile weg oplopen als je een dag had geskied. Voor de kleine kinderen echt te zwaar.

Verder wel een rustig en netjes appartement.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2009

Oppassen

wintersporter2009
14-1-2009

Wij hadden een reservering in Tia Monte in Nauders, maar die werd doodleuk na een paar maanden opgezegd omdat men dacht de kamers duurder te kunnen verkopen. Dit was zelfs korter dan drie maanden voor aankomst, wat niet toegestaan is in het Oostenrijks Hotelreglement .

Gereisd Met jonge kinderen in december 2008
      2008

Ons driekamer-appartement op de bovenste etage van het was

B. Overgoor
      1-4-2008
      • Ligging t.o.v. pistes5
      • Ligging t.o.v. pistes5

Ons driekamer-appartement op de bovenste etage van het eerste gebouw was behoorlijk ruim. Goede douche en dubbele wastafel. De keuken zeer eenvoudig en klein, afzuiging slecht, waardoor etenslucht lang bleef hangen, geen magnetron zoals beloofd. Veel hang- en legruimte voor kleding, maar veel te weinig kastruimte voor voorraad eten en drinken. Wij gebruikten het balkon als extra "koelkast". Het uitzicht op besneeuwde bergtoppen is prachtig. De ligging van het chalet is zeer rustig. De entree van het chalet met een hoge trap is ongelukkig als je kleine kinderen en een kinderwagen hebt. Ski- en bergruimte royaal met verwarming voor de schoenen. Het chalet ligt 10 minuten lopen van het centrum. De weg er naartoe bevat een korte steile bocht, waardoor je bij sneeuw al snel sneeuwkettingen nodig hebt. De weg werd na sneeuwval niet vrijgemaakt. De eerste halte van de skibus is op 5 minuten lopen. Prima te doen. Lopen naar de gondel is te ver, je moet echt met de auto of bus gaan.

Gereisd Familie in maart 2008

mensen zijn bijzonder vriendelijk

C. Schipperen
      9-3-2008
      • Ligging t.o.v. pistes7

mensen zijn bijzonder vriendelijk. fijne pistes voor gemiddelde skier dorp is rustig.

Gereisd Met vrienden in Fri Feb 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
      • De staf spreektDuits, Engels
      • Aantal personen2 tot 4

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Hongaars, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
      • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk
      • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
      • Sport & SpelTafeltennis
      • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Landhaus Tia Monte in Nauders, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Landhaus Tia Monte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.