Appartement Karin

Appartement Info

2 reviews over Appartement Karin in het Nederlands

• 8Danielle08-02-2011

Goed verzorgd

Appartement Karin is een ruim opgezet en goed ingericht appartement. Op de slaapkamer zijn 3 slaapplaatsen met goede bedden. De badkamer is ruim en beschikt over een douche. Helaas was de pomp kapot dus de straal was niet perfect, maar prima om je onder te douchen. De keuken beschikt over een 4pits kookplaat en er is een volledig service aanwezig. De pistes liggen iets buiten het dorp, maar prima aan te rijden met de auto. De bushalte en de supermarkt liggen op ongeveer 300 tot 500 meter. Wij hebben ons hier prima vermaakt!

6Ligging t.o.v. pistes
      8Inrichting
      8Prijs/kwaliteit
      8Hoeveelheid ruimte

Met oudere kinderen

• 8jjn.fijneman02-01-2011

mooi appartement

Wij zijn met de kerst geweest .Wij waren met 3 personen .Er waren 3 bedden op een slaapkamer.Dus niemand hoefde op de slaapbank te slapen.Er was een keuken met 4 kookpits.Alles zag er goed en verzorgd uit.De supermarkt en de schaatsbaan waren op loop afstand.De piste was niet dicht bij.De skibus op 300 meter.Karin was een aardige vrouw.alleen 1 minpunt de douce had weinig druk.

4Ligging t.o.v. pistes
      8Inrichting