Appartement Karin

Hanneke en Jan
1-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

appartement Karin voldeed helemaal aan de verwachtingen. het is een prima appartement met alles erop en eraan. wij waren met zijn tweeën en hadden zo lekker veel ruimte. Het is goedkoop en het wordt beheerd door een vriendelijke eigenaresse Karin.

Gereisd Met partner in Sat Jan 21 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed verzorgd

Danielle
8-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes6

Appartement Karin is een ruim opgezet en goed ingericht appartement. Op de slaapkamer zijn 3 slaapplaatsen met goede bedden. De badkamer is ruim en beschikt over een douche. Helaas was de pomp kapot dus de straal was niet perfect, maar prima om je onder te douchen. De keuken beschikt over een 4pits kookplaat en er is een volledig service aanwezig. De pistes liggen iets buiten het dorp, maar prima aan te rijden met de auto. De bushalte en de supermarkt liggen op ongeveer 300 tot 500 meter. Wij hebben ons hier prima vermaakt!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2011

mooi appartement

jjn.fijneman
2-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes4
  • Ligging t.o.v. pistes4

Wij zijn met de kerst geweest .Wij waren met 3 personen .Er waren 3 bedden op een slaapkamer.Dus niemand hoefde op de slaapbank te slapen.Er was een keuken met 4 kookpits.Alles zag er goed en verzorgd uit.De supermarkt en de schaatsbaan waren op loop afstand.De piste was niet dicht bij.De skibus op 300 meter.Karin was een aardige vrouw.alleen 1 minpunt de douce had weinig druk.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Dec 25 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2007

We zijn net terug uit Nauders

Roos
12-2-2007
  • Ligging t.o.v. pistes6

We zijn net terug uit Nauders. Appartement Karin is enorm comfortabel, groot opgezet, keuken met 4pitten. Van het gezin wat dit appartement runt zie je weinig tot niks. 's ochtends broodjesservice, supermarkt 5 min lopen, leuk gelegen. Nauders is geweldig, pistes dit jaar niet overweldigend maar kan slechter. Aanrader als je zelf wilt koken en beginnend/licht gevorderd bent.

Gereisd Anders in februari 2007

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Karin in Nauders, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Karin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.