Pension Harmonie

JH van Tilburg
30-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

Pension Harmonie is ons goed bevallen.Wij zij er afgelopen jaar ( 2011) in februari geweest.Kamer was schoon en werd elke dag schoongemaakt. Ontbijt was prima.Gastvrouw was vriendelijk en behulpzaam.Daarom weer geboekt om naar Nauders te gaan in pension Harmonie.

Gereisd Met partner in Tue Feb 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prijs/kwaliteit is prima

Noltes
19-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Accomodatie is on prima bevallen. De eigenaresse is zeer aardig. Kamers worden dagelijks schoongemaakt. Ruime kamers. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Feb 27 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Simpel, schoon, overduidelijk een familiebedrijf

Inez
28-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Onze kamer lag helaas helemaal bovenin wat 5 trappen betekent. De skies kon je beneden laten, maar niet in een locker of iets. Een ieder die jouw skies wel mooi zou vinden kan deze zo meenemen, want de buitendeur is ook niet afgesloten. De kamer was netjes schoon en werd keurig elke dag door de oma des huizes schoongemaakt. Het is aan te raden een extra wc rolletje mee te nemen, want oma vergeet wel eens iets. Het ontbijt was eenvoudig en niet toereikend als je brood niet lekker vind. Gelukkig zijn de supermarkt en de bakker niet ver weg. Verder is het een beetje apart dat er overal in het gebouw foto's van een overleden man hangen en zijn rouwadvertentie op de voordeur. Niet echt prettig om die overal te zien.

Restaurants zijn erg beperkt. Aparte restaurants zijn er weinig, dus ben je veelal aangewezen op de hotelrestaurants. Het is 'n absolute aanrader om eens in het slot te gaan eten. Heerlijk en een goed prijsniveau! Ook de pizzeria vlakbij de ijsbaan was lekker!

Gereisd Met partner in januari 2010

prijs kwaliteit prima

tine
14-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

hoewel de inrichting een beetje gedateerd is was het voor ons toch verrassend hoe we ons hier op ons gemak voelde.prijs kwaliteit prima, zulke aardige mensen alles keurig schoon en een goed ontbijt.De eigenaar heeft ons zelfs met de auto nog naar de bushalte gebracht met alle bagage.zwemmen kun je in hotel regina dat op een paar stappen van het pension ligt.De bushalte heel dichtbij en de bus rijdt zo om de 10 minuten heb je hem beneden gemist loop je even naar boven richting dorp en hij komt je alweer tegemoed.hoewel het skigebied niet al te groot is hebben we ons prima vermaakt.Leuk was het om in het slot van nauders te eten vooral op donderdag want dan spookt het.

Gereisd Met partner in Thu Jan 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pension info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Harmonie in Nauders, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Harmonie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.