Hotel Erika

7.3Goed

Oostenrijk, Tirol, Nauders

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 661p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Halfpension
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.3Goed

• 7Ligging t.o.v. pistes

• Sauna

74 reviews over Hotel Erika

• 2019
    6Huib Jan van Dam19-06-2019

Tweeledig, kamer top, het overige matig.

Na eerst in de Dolomieten in een vier sterren hotel te zijn geweest, verhuist naar hotel Erika in Nauders. De dagprijs voor een verblijf met half pension komen overeen. In hotel Erika verbleven wij in een uitstekende gerenoveerde kamer voorzien van een hypermoderne badkamer met grote inloopdouche. Deze kamer is zonder meer een dikke tien waard. Helaas stopt hier de lofzang op hotel Erika. Uit ervaring weet ik dat de gemiddelde vier sterren hotels in Oostenrijk niet kunnen tippen aan die in Noord-Italië. Daarmee hou ik hier dan ook rekening. In tegenstelling tot de hierboven beschreven kamer is de eetzaal, de term restaurant is hier niet gepast, hard aan een upgrade toe. Dit geldt ook voor het zwembad. Op hun beurt zijn de sauna’s al wel vernieuwd. Ten slotte is het eten matig, maar volstaat.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9Lysanne Nierop29-12-2018

Fantastisch hotel!

Wij zijn hier met de familie tijdens kerst geweest en we hebben een super verblijf gehad. Een nieuwe kamer dus alles was netjes en erg schoon. Het eten was elke avond gewoon heerlijk! Tevens het personeel was onwijs vriendelijk en behulpzaam. Er rijd een gratis skibus die je naar de piste brengt, en die stopt voor het hotel. Wij hebben niks op aan te merken. Hele fijne vakantie gehad dankzij dit hotel. Helemaal super.

Gereisd met vrienden in december 2018

• 8C. Arentsen07-02-2018

Goed verzorgd

Goed verzorgd, nette kamers,

Gereisd met partner in september 2016

• Oude reviews

9Hans Maree25-11-2017

Zeer de moeite waard

Top hotel. Fantastisch eten. Eén avond buffet met de kok aan de tafel en een fondue avond. Prima. Aardige medewerkers. Skibus stopt voor de deur. Uit de skiruimte zo de bus in. Het hotel ligt vlakbij het skigebied van Nauders. Gebied met mooie afdalingen tot in het dal. Het hotel moet wel opletten als zoon lief achter de bar staat. Dan zijn de glazen net iets minder vol of gevuld met iets meer ijsblokjes. Moet hij niet doen. Maar verder niets te klagen. Gaan weer terug.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 8Ruud van der Vlies15-11-2017

Fijn en mooi hotel

De kamers waren netjes en schoon, het eten was prima verzorgd, alles was gezellig, schoon en netjes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

• 8Marjo08-08-2017

Wij waren hier met touroperator en verbleven in de pas gerenoveerde kamers. Alles was mooi, nieuw en schoon. Het ontbijtbuffet zeer uitgebreid, en ook het diner was perfect met dagelijks een saladebuffet en twee desserts. Zeker een aanrader om hier heen te gaan als je onderstaande niet erg vindt.....

Het personeel was niet heel erg vriendelijk en de vrouw van de eigenaar was zelfs uiterst onvriendelijk. Wanneer je af wilde rekenen liet ze je gewoon staan en deed alsof je lucht was. Je moest maar wachten tot het personeel tijd had want mevrouw zelf was niet van plan haar handen uit de mouwen te steken of iets tegen je te zeggen! Mevrouw vergeet waarschijnlijk dat ze wel leeft van de toeristen!!

Nauders is een leuk plaatsje, waar niet bijzonder veel te doen is in de zomer. Wel kun je er heerlijk wandelen.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 8Elly van Ouwerkerk06-07-2017

Neem kleding mee voor warm en koud weertype

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Jorinde17-09-2016

Prachtige kamer, schoon hotel, vriendelijk personeel, heerlijk eten

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in september 2016

• 9G Bosch06-07-2016

Fantasties

Het is een zeer goed Hotel .Met kok ,prima wat die man ons voor toverde . De kamer was zeer groot Van mij had een bad niet gehoeven ,want je komt er slecht uit .Mooi balkon .En belangrijk zeer vriendelijk personeel .als we wat wilde kwam het direct voor elkaar .In Nauders zelf is niet veel te zien .Maar je kunt er heerlijk wandelen .smaken verschillen .Het licht niet tegenover de piste .wil je naar de lift is het ongeveer 15 minuten lopen .niet erg hoor ,mooie omgeving .Wij hebben dit geboekt via touroperator een prima organisatie .

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Jh van Tilburg25-03-2016

Gewoon uitstekend.

Wij hebben het ervaren als een prima hotel. Kamer uitstekend ,5 gangen diner prima en het ontbijt was goed verzorgd. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in maart 2016

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht