Pension Engadin

Meer pension info

7 reviews over Pension Engadin

• 3Cindy van Vugt05-09-2013

Nooit meer

Pension Engadin heeft een zeer onvriendelijke gastvrouw en dat is nog zacht uitgedrukt. Het ontbijt is vrij sober. De kamers zijn wel weer ruim en netjes en de skibushalte ligt schuin tegenover het pension. Maar helaas is mijn ervaring met de gastvrouw zo ontzettend negatief geweest dat deze pluspunten absoluut in het niet vallen. Zeker met kinderen geen aanrader.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 5Angelique van Kessel29-08-2013

Slechte ervaring

in 2012 met een groep gezinnen geweest. Toen achteraf bleek dat we teveel hadden betaald voor de kinderen, is het een helse toer geweest, inclusief scheldpartijen van eigenaresse, om dit recht te trekken. De eigenaresse, zwaait de scepter in haar pension, en waag het niet om haar tegen te spreken. Lijkt meer op een strafkamp dan een pension. Kamers zijn schoon en groot. Vlak bij halte skibus. Eten is erg basis, veel uit pakje of zakje, maar niet vies. Voor kinderen gelden erg strenge regels. Er moet veel, en mag weinig. Voor ons niet meer....Zeker niet gastvrij!

Gereisd met vrienden in februari 2012

• 8silvio de mooy15-03-2011

fantastische plek

fantastische plek om je wintersport vakantie te verblijven goed gasthuis met een perfecte keuken en elke avond voor de kinderen een aparte maaltijd. perfecte gastheer en vriendelijke gastheer perfecte plek om nog een keer naar toe te gaan

Gereisd met jonge kinderen in maart 2011

• 6Marchi10-02-2009

Voor een keer is het te doen..

Allereerst is dit een gasthof/pension en GEEN Hotel. Sonja lijkt een heel vriendelijke vrouw maar waag het niet iets te vragen want dat kan zomaar verkeerd vallen. Wij kregen er een falty towers gevoel. Ik ben absoluut niet verwend maar het eten houdt echt niet over,simpel ontbijtje zonder ei of ander poespas en het avondeten vonden we een giller. Saladebuffet was elke avond hetzelfde. Kamer was wel prettig en werd elke dag opgeruimd.Gasthof ligt schuin t/o skibushalte.

Gereisd met partner in februari 2009

• 9Tom en Riet04-03-2008

Prima Hotel. Uitstekende keuken (Chef Kok Rene) Ligging aan het begin van het dorp. Piste 5 minuten rijden. Vrouw des huizes heeft strak de touwtjes in handen en wil de boel graag netjes houden, dus schoenen uit voor men naar binnen gaat. Voordeur opslot houden om ongewenste bezoekers buiten te houden. Achterom kan men met skispullen e.d. naar een speciale ruimte. Kamers aan de achterzijde hebben in de middag zo'n. Bijv. de kamers 101, 102 en 103 begane grond liggen zeker gunstig.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in februari 2008

• 8T. Engelfriet04-03-2008

Prima hotel met een geweldige kok die iedere morgen kwam vertellen wat we 's-avonds te verwachten hadden. Keuze was steeds uit 2 menu's. De kamers aan de achterzijde hebben 's-middags de zon. Wij hadden in week 9 al om 14:00 uur de zon tot 17:00 uur. Het ontbijt was ook uitstekend, regelmatig wordt alles aangevuld. Soms moet men even wachten want Sonja en Rene doen het meeste werk samen en als er dan zo'n 30 man tegelijk komen eten dan raken de schalen weleens even leeg. Maar binnenkorte tijd werd alles weer aangevuld. Wij zijn geen wintersporters maar hier hebben we het ontzetten naar ons zin gehad.

Gereisd met familie in maart 2008

• 2davce21-04-2007

het is een erg mooi hotel en de kamers zijn erg mooi alleen die vrouw die de baas is kan niet met kinderen overweg ze werd de hele tijd boos op ons als we aan het spelen waren en we deden niet eens druk. ik raad u aan om daar met kinderen niet heen te gaan !

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2007