Hotel Bergblick ***

• Ligging t.o.v. pistes8,1

57 reviews over Hotel Bergblick in het Nederlands

Een gezellig familiehotel

Gerda en René, 28-9-2017

Hotel Bergblick is een 3-sterrenhotel gelegen in Nauders op een hoogte van 1350m. Nauders bevindt zich in het Oberinntal en nabij het 3-landenpunt met Zwitserland en Italië.

Het hotel beschikt over verschillende soorten kamers. Onze kamer had een apart salonnetje, en was heel ruim. Het had ook een apart toilet, een badkamer met een ligbad en voldoende kasten. Een degelijke flatscreen met zowel tv- als radioposten en een klein kluisje zijn ook aanwezig. Op de grond ligt tapisplain en een groot terras kijkt uit over de bergen.

De kamer wordt goed onderhouden en dagelijks worden de handdoeken ververst. Meermaals per week wordt ook het bedlinnen vervangen.

Op -1 bevindt zich de eetzaal, vlot bereikbaar met de lift. Het is er gezellig en voldoende ruim. Het ontbijt is in buffetvorm en heel uitgebreid. Koffie en thee wordt aan tafel geserveerd.

Het avondeten bestaat uit soep, keuze uit 3 hoofdgerechten en een nagerecht. Een saladebar staat ook ter beschikking. De kwaliteit is goed, maar verwacht geen haute-cuisine.

Bij weinig klanten dien je het avondeten in het restaurant op het gelijkvloers te nuttigen, en dit grenst aan de bar, waar mag gerookt worden.

Iedereen in het hotel is supervriendelijk, één meisje spreekt zelfs Nederlands.

Het hotel beschikt over een ruime parking.

Kies bij voorkeur liefst een kamer aan de achterzijde van het hotel. Het is er rustiger en het uitzicht is er prachtig.

Fijn hotel met heerlijk eten

Cj de Jong van Eck, 31-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Kamers zijn een beetje oudbollig wel schoon en een goed bed badkamer is goed met fijne douche wel is de ingang voor de douche ingang een beetje smal maar goed te gebruiken fijn balkon was er bij onze kamer het eten was heerlijk goed voldoende buffet voor ontbijt en diner doe je s,avond aan te tafel zelf uit kiezen er wordt Nederlands gesproken er is een a.s schoondochter die Nederlands is fijne bediening mooie ligging achterkant lekker mooi uitzicht volgens mijn boeking kregen we een kamer met suitte maar daar zijn we maar niet naar gaan vragen we waren toch niet overdag op de kamer het zou goed zijn een Nederlandse menukaart op tafel te zetten voor bestelling de volgende dag niet iedereen kan talen

A Leppink Graas, 16-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dit is een prima hotel kamers schoon en schoon beddegoed douch prima in orde

tv opkamer telefoon ook eten prima meer keuze menu bediening vriendelijk.

al met al een aanrader voor zomer als winterdicht bij het dorp en kabelbaan.

Prima wandelvakantie

Peter & Bianca, 21-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer geschikt om met de familie te wandelen, verder zijn de Alpine Coaster & schlucht in Imst en de kaunertaler gletscher de moeite waard.

Wij hadden mooi droog weer, als het slecht weer is kun je in Nauders en omstreken in onze beleving weinig doen.

Het was er fantastisch

Rina Oudbier, 25-6-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

In het plaatsje zelf is weinig te doen Ligt er wel mooi zicht op de bergen . Het hotel BergBlick is een prima hotel ,altijd lekkere en goed verzorgde maaltijden, keurige kamers iedere dag schoonmaak, plus schone handdoeken, een prima fam. hotel,

Jammer dat er op de kamer geen wifi is is alleen in de hal bij de receptie en een ruimte ernaast met makkelijke stoelen en een computer.

Prima hotel

Richard, 24-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima hotel voor de wintersport. Kamer was heel ruim (2 pers. 30 m2) .Goede bedden en aparte zithoek en balkon. Kamer werd dagelijks keurig bijgehouden. Eten was ook goed. Een ontbijtbuffet en 's avonds keuze uit 3 menu's. Het personeel en eigenaren waren vriendelijk en behulpzaam. Voor de wintersport een prima hotel waar wij zeker terug naar toe zouden gaan.

Het skigebied is eenvoudig maar voor beginnende en wat gevorderde skiërs voldoende afwisseling. Zeker met de uitbreiding van Schoneben (Italie) erbij. (zelfde skipas en skibus).

geweldig hotel

Cock en Rineke, 4-9-2015

In een woord geweldig! Mooi hotel, mooie ligging, mooie kamer met balkon, heerlijk eten en zeer vriendelijk personeel.

Geweldig echt genoten

G J, 4-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

prachtige ruime kamer goed gezelschap

heerlijk hotel

jan, 12-9-2013

Hotel Bergblick is een prima hotel. ’s-Avonds een smakelijk 3-gangen keuze menu met een salade buffet. In 15 dagen elke avond een ander diner gehad. En lekker. Aardig personeel waar je ook mee kan lachen. Ze doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Gezellige ruimte om te zitten en bij te kletsen. Mooie excursies gemaakt met de bus 8 dagen en daarna nog 7 dagen heerlijk gewandeld en gefietst. Nauders zelf stelt niet veel voor maar toch een prima plek voor een fijne vakantie. Prijs/kwaliteit dik in orde. Zou zo weer gaan.

Koelkast Bergblick

André, 27-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Hotel Nauders is niets op aan te merken, behalve de gastheer zelf.

We kwamen binnen en in plaats van Guten Tag, kregen we verbaaasde blikken wie wij nu weer waren. Onze zoon was in die week jarig. We meldden dit aan onze tafel ober. Die zei: u moet zelf iets leuks regelen, maar ik vraag de directie. Nooit meer iets gehoord (zelfs geen felicitatie). Toen we weg gingen rende de ober ons aan het eind van de week achterna, om ons te vertellen dat we wel het lunchpakket moetsen afrekenen........ Jammer

We hebben een aantal aanbieders voor Bergblick voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bergblick in Nauders, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bergblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bergblick scoort een 8.34 uit 10 op basis van 58 reviews.