Appartement Bella Vista

Appartement
Weer vandaag-1°-10°
Appartement Bella Vista

We hebben een aantal aanbieders voor Bella Vista voor je op een rij gezet:

Laatste review

Prima appartement - aanrader

Fam. Visser,
11-9-2011

Een uitstekend, vrij nieuw, appartement op een mooie locatie. De woning ligt aan een doodlopend straatje dus geen last van doorgaand verkeer. De supermarkt is op loopafstand. De inrichting is prima - alles was aanwezig. Ruime woonkamer met eethoek, hoekbank en salontafel en flatscreen tv (satelliet). 2 slaapkamers waarvan 1 met extra bed. De bedden sliepen overigens prima - wel wat hard. De badkamer heeft een douche en 2 wastafels. En er is een aparte toilet. De keukeninrichting is compleet (vaatwasser, magnetron en 4-pits keramische plaat). De 2 balkons waren wat aan de krappe kant maar met 2 personen kon je er net op zitten. De eigenaar was zeer vriendelijk en servicegericht. Een extra handdoekenwissel zonder extra kosten was geen probleem.

Als wij weer naar Nauders gaan, zouden we zonder meer Bella Vista boeken.

1 review over Appartement Bella Vista in het Nederlands

Prima appartement - aanrader

Fam. Visser
11-9-2011

Als wij weer naar Nauders gaan, zouden we zonder meer Bella Vista boeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bella Vista in Nauders, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bella Vista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.