Appartement Austria

Fantastisch appartement

Leo
20-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi schoon appartement met een ruim balkon. Alles is perfect behalve de bedden. Deze zijn een beetje versleten en vrij kort 1.90 meter.

Wat een plek

stefan_3
17-6-2012

Dit is een simpel maar goede accommodatie, de woning is groot maar simpel ingericht, je kan elke ochtend verse broodjes krijgen, de supermarkt is in het dorp op 5 minuten lopen..

Om hier te komen zijn we met de auto gegaan, de route hiernaar toe is mooi en zeker de moeite waard. Nauders is een mooie uitval basis voor de omgeving om te lopen maar ook om dingen te bezichtigen.

Kortom zoek je een simpele accommodatie die schoon en alles heeft wat je zoek als je niet in een hotel wil zitten dan is dit misschien een alternatief voor je.

Ik ga zeker hier nog eens naar terug voor het gebied.

Weer een fijne vakantie gehad bij Regina Schiller

Annie en Gerrit Bosgoed
19-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn hier al voor de derde keer, en steeds valt het ons op hoe vriendelijk en behulpzaam Regina is t.o.v. haar gasten. Niets is haar teveel en zij heeft altijd tijd voor een praatje of een goede suggestie voor een wandeling of een mooie trip.

Haar appartementen zijn luxe en een echte aanrader.

Absoluut een aanrader

Jan & Vicky
6-9-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ofschoon niet zo makkelijk te vinden, een smal pad met royale parkeerplaats vlak voor BP tankstation, een fijn appartement met veel sfeer en een fijn bed. De keuken is volledig maar wordt binnenkort gerenoveerd.

De inrichting van ons appartement was wat oubollig, maar gezellig. Regina Schiller is een hartelijke vrouw die er voor zorgt dat je je thuis voelt.

Wij hebben hier een fijne vakantie gehad van 22 t/m 29 augustus 2010

2008

schoon en mooi

J. de wit
22-9-2008

zijn er dit jaar voor het eerst geweest op aanraden van een nicht.

zeer, zeer goed bevallen. regina is ontzettend aardig en behulpzaam, zal alles voor je doen. het app. is schoon de fitness ruimte en de tafeltenniszaal zijn door mijn kinderen zeer veel gebruikt. kortom een tophuis.

2007

We gaan dit jaar voor de tweede keer

Marco
20-12-2007
  • Ligging t.o.v. pistes6

We gaan dit jaar voor de tweede keer. Nauders is ideaal voor gezinnen met kinderen of ouderen. Lekker rustig en geen gedoe met overlast. De appartementen zijn ruim en vooral ook schoon. Alles is aanwezig. Ligging ten opzichte van de pistes is niet zo gunstig maar da geldt eigenlijk voor heel het dorp. Met de bus zijn meerdere gebieden goed bereikbaar.

2006
  • Ligging t.o.v. pistes6

Eenvoudig, schoon appartement met alles aanwezig, bed-, bad-, en keuken-linnen inclusief koffiezet-apparaat en kluisje (gratis - 5 euro pfand voor sleutel).

2-pers. kamer met douche; bij grotere kamers een bad. Groot balkon.

Verwarmde ski- en schoenenruimte in kelder. Sauna-, tafeltennis- en gym met toestellen! . Bij vertrek s'avonds kan de bagage hier neergezet worden. Ook is hier een toilet en douche aanwezig.

Mevrouw Schiller is zeer behulpzaam en flexibel. Broodjesservice en zelfs boodschappen halen horen hierbij. Bus-reizigers kunnen indien nodig weggebracht worden.

Pistes liggen buiten het dorp dus moet er altijd gebruik gemaakt worden van de skibus. Loopafstand centrum 200 m. Skipistes op 1500 m.

We hebben een aantal aanbieders voor Austria voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Austria in Nauders, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Austria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Austria scoort een 9.1 uit 10 op basis van 7 reviews.