Appartement Alte Schmiede

Appartement Alte Schmiede

5Matig

Oostenrijk, Tirol, Nauders

Op vakantie geweest naar Alte Schmiede?

5Matig

Meer appartement info

4 reviews over Appartement Alte Schmiede

• 3Reus12-08-2017

Nooit meer

Dit is een ideale plek voor rokers. Helaas zijn wij dat niet. Het hele huis is doorgeven van sigaretten lucht. (Zelfs t beddengoed). De kamers zijn oud,klein en vies. Er lag een laag stof op de rand van het bed. Als je bij de wastafel staat sta je met je benen tegen het toilet aan. Voor ons geen tweede keer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10Tijhaar04-02-2012

prima appartement !

Appartement Alte Schmiede is een prima locatie om zo wel in de zomer als in de winter te bivakkeren. Heel aardige gastvrouw, 's morgens al de heerlijke geur van vers gebakken broodjes. Groot en veel ruimte. prachtig uitzicht als je 'smorgens de gordijnen open doet zie je de bergen van Zwitserland, elke dag opnieuw genieten !! Prachtig weer gehad, veel in de omgeving te doen, echt een top vakantie gehad!

Wij hebben het er prima gehad! Als we weer naar Nauders gaan komen we er zeker terug.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 1AF15-11-2010

nooit meer

Super onhandig dat de slaapkamers 2 verdiepingen hoger liggen, daar is ook het toilet je moet dus telkens naar boven. Kamers en badkamer erg oubollig en niet schoon, veel haren in doucheputjes, beddegoed en met name de hoofdkussens erg vies, ook de hal en gang mag wel eens schoongemaakt worden. Geen fatsoenlijke stoelen om `s avonds lekker op te zitten alleen een hoekbank die erg hard is, na een lange dag wandelen is dit niet fijn. Linnengoed werd maar 1 maal gewisseld. Gastvrouw was erg stug, ontvangst slecht. We zijn een week eerder dan de bedoeling was terug gegaan.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 6vera van der heijden08-08-2010

Heel leuk, maar let op!

Zeer leuk en netjes appartement voor de prijs. Helaas wisten we niet dat de keuken/tv ruimte gescheiden waren van de 2 slaapkamers op de 2e verdieping. Erg handig als je met de hele familie of vriendenclub bent, maar zeer onhandig als je met je gezinnetje komt. Om te plassen moet je nl. steeds naar de 2e verdieping. Op de 1e verdieping woont de eigenaresse, die overigens erg aardig is. Het was ondanks deze onhandigheid een prima vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Appartement Alte Schmiede info