Camping Rossbach

22 reviews over Camping Rossbach

• 2018
    5Martijn Boerma12-09-2018

nooit meer

De omgeving is mooi. De camping is beslist geen 8 waard. Het is verouderd en wordt zo te zien al jaren niet meer onderhouden. Sanitair is verouderd, kuilen in de weggetjes, straatlantaarns werken niet, speeltoestellen kapot.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 8Anneke15-08-2018

Prima!

Leuke camping, wel omgeven door bebouwing. Doortrekcamping maaar ook prima voor meerdere dagen. Sanitair ziet er verouderd uit, redelijk schoon.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

8Gert Schuurman06-08-2017

Prima camping

Verwacht geen animatieteams of knutselclubs maar een prima camping vlak over de Fernpas met in de omgeving veel mogelijkheden. De camping heeft een zwembad van 16x6 mtr met water uit de beek! De camping is niet nieuw maar is schoon. Weinig plekken voor de vaat te wassen, maar wel weer voldoende douches

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Gezellige familiecamping!04-05-2017

Verrassend leuk!

Deze camping was echt een verrassing voor ons! Op zoek naar een overnachtingscamping en dan op deze geweldige stek uitkomen. Niets is teveel voor de eigenaren, hond geen probleem (hoefde er zelfs niet voor te betalen!) en savonds heerlijke schnitzel gegeten. Eenvoudig maar schoon sanitair. Let wel even op het zwembad word gevuld met het water uit de beek...steenkoud!!! Vanaf de camping loop je zo de bossen in ...werkelijk geweldig!

• 7Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Rpj11-08-2015

Super overnachting camping

Mooie kleine camping, vriendelijk personeel! Mooi uitzicht, perfect gelegen Sanitair verouderd maar super schoon, 2 volw en 1 kind 27 euro ( dit was het wel waard) Heerlijk gegeten op de camping, hier komen wij zeker terug volgend jaar!!!

• 8Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 5Zonnestraal 30-07-2015

Overnachtingscamping

Volgens de beschrijving in de campinggids hebben ze alles. Dat klopt maar alles is sterk verouderd, kapot en vies. Voor 1 nachtje oke, maar dan vragen ze wel 32 euro cash! Broodjes hadden ze niet dus volgende ochtend maar zelf gaan halen.

• 4Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9J.Vermeer20-12-2014

Fijne doortrek camping.

Fijne camping om even tot rust te komen op doorreis. Vriendelijke mensen en een mooie omgeving.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2014

• 9m_a_romers24-08-2013

Zo moet een camping zijn !!

Camping Rossbach is typisch een camping waar je het wel of niet naar je zin hebt. Alle ingredienten voor een heerlijke vakantie zijn er aanwezig. Zwembadje, goede en gratis douches, voldoende wc's en wastafels. Afwasgelegenheid en wasmachine. Zelfs een bar/restaurant en smorgens verse broodjes of brood. Wat wil je nog meer als je dan ook nog waar je maar kijkt bergen en bossen ziet. De onderhoudstaat van alles is inderdaad wat verouderd maar wat maakt het uit of je in een oranje/bruine douche staat of een witte, als hij het maar goed doet toch!! Het is voor veel mensen een doortrekcamping richting Italie. Wij hoeven geen meter verder want mooier wordt het toch niet.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2013

• 8Katja America22-08-2012

Mooie, goedkoop maar verouderd.

Wij hadden niet geboekt, en waren op zoek naar een camping. Hier aangekomen was de eigenaresse erg vriendelijk. We mochten zelf een plaatsje uitzoeken. Tent geplaatst aan een mooi beekje. Jammer dat er bijna alleen trekkers voor één nacht om ons heen kwamen te liggen Dat kan toeval zijn, geen idee of dat bij die camping altijd zo is. Mooi, goed onderhouden zwembad. Heerlijk om na een dag wandelen in te duiken. Sanitair is in orde en schoon, wel sterk verouderd. Wij hopen dat ze daar snel wat aan gaan doen. Camping is daarentegen goedkoop: 18,60 per nacht voor 2 personen, 1 hond, grote tent, auto bij de tent en stroom. Water halen in het sanitairgebouw. De camping is gelegen in een prachtig natuurgebied. Wil je echter een dag wat anders doen dan wandelen of fietsen, zul je een behoorlijk stuk moeten rijden.

• 5Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2012

• 7B. van Asselt02-02-2011

Leuke camping

Hebben daar meer dan 10 jaar achtereen gestaan. De laatste jaren komen we niet meer, wilden wel eens wat anders. Was wel een camping die door zijn prijzen veel Nederlanders aantrok.

• 9Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2011

2 tips over Camping Rossbach

• Katja America, 22-08-2012 Rapporteren

Voor de wandelaars: Koop een wandelkaart van Nassereith zelf. Te verkrijgen in het centrummetje van Nassereith, hebben we ons laten vertellen. Dit hebben wij niet gedaan. Wij hadden een wandelkaart van Imst, waardoor we heel wat kilometers met de auto hebben gemaakt.

Voor 21.00 uur 's avonds kun je broodjes betellen voor de ochtend erna. Niet duur, wel lekker!

• Katja, 22-08-2012 Rapporteren

Tussen Nassereith en Prutz ligt een bierbrouwerij: Starkenberg. Hier hebben ze een uitgebreide bierkaart en een ruime kaart met heerlijke gerechten. Niet duur!

1 vraag over Camping Rossbach

• E. de Haan, 22-04-2016 Rapporteren

internet

Is er wifi op de camping?

Camping Rossbach info

• SchaduwplaatsenAanwezig