Pension Gasthof Kreuz

Meer pension info

49 reviews over Pension Gasthof Kreuz

• 9Bas Udo24-07-2020

Aanrader

Gastvrij, goede warme maaltijd en een ontbijt van jewelste

Zakelijk gereisd in juli 2020

• 2019
    9Mariska10-08-2019

Zeer mooie locatie, goede bedden, sfeervol, zeer uitgebreid ontbijt, vriendelijk en gastvrij.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Van Houtum31-07-2019

Fantastisch !

Ontzettend warm en gastvrij ontvangen , prachtige omgeving !!Een échte aanrader voor 1 of meerdere nachten ! Mooie sfeervolle kamer met balkon ,goed bed , heerlijk eten en een super ontbijt .!Je voelt je echt welkom hier.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• Oude reviews

10Anke M.24-09-2017

Super

Mooie kamer, vriendelijke mensen, lekker ontbijt, voordelige prijs, perfect om uitgerust onze reis naar Italië daags nadien verder te zetten.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 10Paul & Iris Korsten01-09-2017

7 overnachtingen geweest. 7 fantastische dagen gehad. Gastvrouw en haar familie zijn erg vriendelijk. Het avond eten is erg lekker en het ontbijt is echt een dikke 10+ waard. Volgend jaar komen wij hier zeker terug......

Gereisd met partner in september 2017

• 10Jan Dirk07-08-2017

Genietend onthaasten!

Wederom onze zomervakantie gestart met een tweetal overnachtingen in Pension Gasthof Kreuz. Als altijd gastvrij ontvangen. Een hartelijk en warm welkom. Heerlijk genoten van de gastvrijheid, de heerlijke maaltijden en het superieure ontbijt. Nog nergens fijner en completer meegemaakt.

De kamers,voorzien van badkamer met toilet, bad of douche zijn super netjes en schoon. De uitbatende familie zeer vriendelijk en als al aangegeven super gastvrij.

Een uitgelezen locatie om heerlijk even te 'onthaasten' voordat een volgende reisdag en de zomerpret in Italië verder van start gaat.

Prima uitvalbasis om de regio te verkennen.

Resumé: TOP !

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Vierhout20-01-2017

Super pensioen

Komen hier al jaren op weg naar de wintersport. Voelt als thuiskomen. Goede gastvrijheid.

Gereisd met partner in januari 2017

• 9Torken27-07-2016

Typischer dan dit wordt het niet! Geweldig!

Een geweldige overnachting gehad in Kreuz op weg naar Italië. Als je binnenstapt,waan je je meteen in het Tirol van de jaren 70. Het hout, de receptie, vloertegels,... Pure nostalgie voor mij. Ga hier dus niet naartoe als je een modern designhotel verwacht, maar ik voelde me meteen thuis. De kamers zijn vrij basic, maar heel netjes. Meer verwacht ik niet van een overnachtingshotel. En zeker niet voor die prijs. De ontvangst van de twee zussen is zoals hieronder al beschreven: super vriendelijk en persoonlijk. Het avondeten was ook al dik in orde en ja hoor: de schnitzel is een ABSOLUTE aanrader. Tot slot het ontbijt: geen onpersoonlijk buffet, maar alles op tafel en alweer de formidabele bediening. Constant komt de ene zus vragen wat je nog wilt en suggereert de lekkerste dingen. De kinderen vonden het ook al super.

Jammer dat we teruggereden zijn door Zwisterland, maar volgend jaar zoeken we opnieuw een bestemming waarbij we in Nassereith passeren ;-)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 10G.van Buijtene04-07-2016

Fantastisch overnachtingshotel op weg naar Italië

Na een gastvrij en hartelijk welkom eerst genoten van n lekker kopje koffie op het terras. Bij binnenkomst in onze kamer blij verrast door de fijne bedden, het super schone sanitair en het adembenemende uitzicht van af het balkon! Het hotel beschikt over een klein restaurant waar wes avonds heerlijk hebben gegeten en dat voor een zeer vriendelijke prijs! Na een prima overnachting werden we wederom verrast, ditmaal in de vorm van `n wel heel uitgebreide ontbijttafel! Verse broodjes met allerlei zoet en hartig beleg, natuuryoghurt en verse fruit, alles van uitzonderlijke kwaliteit! Kortom.....een echte aanrader! En dat voor 34,50 pp per nacht incl. ontbijt!

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Jo29-06-2016

Aanrader

Hier een overnachting gehad op onze terugreus vanuit Italie. Goed hotel. Fijne bedden , goede douche en s'avond heerlijk gegeten. Ook het ontbijt heel uitgebreid met alles wat je maar kunt wensen. Supervriendelijke gastvrouwen ( zussen). Komen graag terug als we weer naar italie gaan.

Gereisd met partner in juni 2016

Pension Gasthof Kreuz info