Pension Gasthof Kreuz

39 reviews over Pension Gasthof Kreuz in het Nederlands

Super

Anke M.,
24-9-2017

Mooie kamer, vriendelijke mensen, lekker ontbijt, voordelige prijs, perfect om uitgerust onze reis naar Italië daags nadien verder te zetten.

Paul & Iris Korsten,
1-9-2017

7 overnachtingen geweest. 7 fantastische dagen gehad. Gastvrouw en haar familie zijn erg vriendelijk. Het avond eten is erg lekker en het ontbijt is echt een dikke 10+ waard. Volgend jaar komen wij hier zeker terug......

Genietend onthaasten!

Jan Dirk,
7-8-2017

Wederom onze zomervakantie gestart met een tweetal overnachtingen in Pension Gasthof Kreuz. Als altijd gastvrij ontvangen. Een hartelijk en warm welkom. Heerlijk genoten van de gastvrijheid, de heerlijke maaltijden en het superieure ontbijt. Nog nergens fijner en completer meegemaakt.

De kamers,voorzien van badkamer met toilet, bad of douche zijn super netjes en schoon. De uitbatende familie zeer vriendelijk en als al aangegeven super gastvrij.

Een uitgelezen locatie om heerlijk even te 'onthaasten' voordat een volgende reisdag en de zomerpret in Italië verder van start gaat.

Prima uitvalbasis om de regio te verkennen.

Resumé: TOP !

Super pensioen

Vierhout,
20-1-2017

Komen hier al jaren op weg naar de wintersport. Voelt als thuiskomen. Goede gastvrijheid.

Een geweldige overnachting gehad in Kreuz op weg naar Italië. Als je binnenstapt,waan je je meteen in het Tirol van de jaren 70. Het hout, de receptie, vloertegels,... Pure nostalgie voor mij. Ga hier dus niet naartoe als je een modern designhotel verwacht, maar ik voelde me meteen thuis. De kamers zijn vrij basic, maar heel netjes. Meer verwacht ik niet van een overnachtingshotel. En zeker niet voor die prijs. De ontvangst van de twee zussen is zoals hieronder al beschreven: super vriendelijk en persoonlijk. Het avondeten was ook al dik in orde en ja hoor: de schnitzel is een ABSOLUTE aanrader. Tot slot het ontbijt: geen onpersoonlijk buffet, maar alles op tafel en alweer de formidabele bediening. Constant komt de ene zus vragen wat je nog wilt en suggereert de lekkerste dingen. De kinderen vonden het ook al super.

Jammer dat we teruggereden zijn door Zwisterland, maar volgend jaar zoeken we opnieuw een bestemming waarbij we in Nassereith passeren ;-)

Na een gastvrij en hartelijk welkom eerst genoten van `n lekker kopje koffie op het terras. Bij binnenkomst in onze kamer blij verrast door de fijne bedden, het super schone sanitair en het adembenemende uitzicht van af het balkon! Het hotel beschikt over een klein restaurant waar we `s avonds heerlijk hebben gegeten en dat voor een zeer vriendelijke prijs! Na een prima overnachting werden we wederom verrast, ditmaal in de vorm van `n wel heel uitgebreide ontbijttafel! Verse broodjes met allerlei zoet en hartig beleg, natuuryoghurt en verse fruit, alles van uitzonderlijke kwaliteit! Kortom.....een echte aanrader! En dat voor 34,50 pp per nacht incl. ontbijt!

Aanrader

Jo
29-6-2016

Hier een overnachting gehad op onze terugreus vanuit Italie.

Goed hotel. Fijne bedden , goede douche en s'avond heerlijk gegeten.

Ook het ontbijt heel uitgebreid met alles wat je maar kunt wensen.

Supervriendelijke gastvrouwen ( zussen).

Komen graag terug als we weer naar italie gaan.

Geweldig pension

Anke Menten
10-9-2015

Hier geslapen op doorreis naar het Gardameer. Mooi gelegen, vriendelijke behulpzame mensen! Alles proper en netjes verzorgd!

Wederom Super!

J.D. Drost
4-9-2015

Net als voorgaande jaren een gemeend warm welkom, uitstekende service en heerlijke overnachting. Het was ook nu weer fantastisch. Heerlijke avondmaaltijd en...oh ja... had ik al iets geroepen over het meer dan uitgebreide en smakelijk ontbijt? In een woord dan: Geweldig. Tot volgend jaar!

Top locatie op weg naar italie

Sido
18-8-2015

Wederom op weg naar Italie overnacht in Gasthof Kreuz. Als gewoonlijk was alles perfect geregeld. Lekker gegeten en ontbeten. Dit pension maakt zijn hoge waardering iedere keer zeker waar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Gasthof Kreuz in Nassereith, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Gasthof Kreuz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.