Hotel Färberwirt

40 reviews over Hotel Färberwirt in het Nederlands

Excellent service

Mariska van Reijsen
21-7-2018

We have stayed in hotel Faerberwirt last night. Upon arrival the personel informed us immediately that they had made a mistake in our reservation. We had booked 2 rooms. 1 familyroom and 1 renovated double room. Unfortunately the renovated double room was not available for us even though we had paid for this. The renovated double room became a standard double room. The staff apologized and offered us a very generous compensation in style of a dinner. Our opinion is that they die a very good job by telling us immediately that a mistake had been made and offered us compensation without us asking for it.

The rooms are indeed a bit outdated but the rooms are clean. Breakfast and dinner was ok. Not haute cuisine, but for sure delicious. As we were here for just one night, we have not seen much of the surroundings but the parts we did see looked awesome.

All and all, we recommend hotel Faerberwirt! Great service! Keep up the good work.

Al met al viel verblijf in hotel goed mee.

Verhasselt J
23-9-2017

Prijs / kwaliteit valt zeker mee, gezien de prijs die je betaalt, moet je ook geen hoogstandjes verwachten. Gezien de negatieve reactie waren onze verwachtingen niet te hoog. Maar het viel best mee. Hotel op zijn Oostenrijks, wat gedemodeerd maar proper. Personeel was volop in de weer, spijtig dat ze aan de receptie niet steeds Duits kenden, maar ze waren behulpzaam. Ook de omgeving en de mogelijkheden met de "gratis" kaart waren ok. Spijtig dat één lift vernieuwd werd; fijne, als iets oudere, om van bovenaf bergtochten aan te vangen. De zichten van bergen en dalen waren magnifiek, almen en hutten de moeite om te verkennen. Het ontbijt 's morgens viel mee, het avondeten was geen hoogstand maar eetbaar en er werd wel degelijk aangevuld!

Prima verblijf voor de prijs die je betaald

Dhr. Louis
28-8-2017

Met de slechte recencies in onze gedachten gingen we met zijn zevenen er naar toe. Ondanks dat het personeel niet altijd even goed Duits en Engels sprak werden we goed geholpen, hadden we twee kamers naast elkaar. De bediening werkt keihard, en vriendelijkheid werd beloont. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar het instellen op eten wat de pot schaft, maakt dat we terugkijken met een goed gevoel. Ontbijt prima, lunch is ok. En het avond eten is de ene dag meer naar onze smaak dan de andere, maar wel keuze uit twee hoofdgerechten. Met 5 kinderen, met allemaal hun eigen smaak, toch geen enkel probleem. De ligging met de activiteitenkaart geeft veel mogelijkheden, vooral veel plezier gehad van de weekkkaart voor de bummelbahn (met korting). Wel veel klagende mensen die ons inziens niet goed lezen wat ze boeken. Goedkoop en daarmee waar voor je geld.

voor mij niet meer

n verstraten
1-8-2017

eerst goed nadenken en lezen op zoover want de obers was behoorlijk slecht ze konden nog geen goede morgen zeggen tegen de gasten

Prima hotel dat voldoet

Marco
23-7-2017

Als je een gezellig hotel zoekt voor een goede prijs en een beetje verdraagzaam bent, is dit zeker een aanrader. Misschien lijkt het personeel wat onvriendelijk, maar schijn bedriegt. Ze rennen 6 dagen per week de benen uit het lijf om het iedereen naar de zin te maken en slagen daar redelijk goed in. Natuurlijk is er ook kritiek, de bedden zijn 190 cm lang en wat oud, de gangen soms wat donker, de maaltijden kunnen soms beter, maar gezien de prijs voldoet het goed de verwachtingen. Elke avond gezellig op het terras gezeten en vooral veel gezelligheid ervaren. Mooie ligging en over het algemeen helemaal prima!

Weet waar je aan begint.

M.M.W. de Wit
17-7-2017

Goed: de schoonmaak, de gratis Wildschönau card.

Niet goed: onvriendelijk personeel, ongeïnteresseerde zakelijk ontvangst, All-inclusive is NIET All-inclusive; 's avonds na het diner betaal je gewoon €3,50 voor een kopje koffie.

Kamers waren goed (wij hadden een grotere geboekt).

Altijd voldoende warm water onder de douche.

Het ontbijt is goed maar meer ook niet.

Je kunt zoveel drinken als je wilt en daar wordt dus niet op beknibbeld.

Het personeel is in zijn algemeen niet gezellig/ vriendelijk en kunnen niet tegen commentaar. (complete Hongaarse bezetting)

Het salade buffet bestaat uit: komkommer, augurk,sla en bietjes en dat alle dagen het zelfde.

Er zijn dagen dat er geen vlees geserveerd wordt maar een alternatief conclusie het avondeten is ronduit onvoldoende.

De matrassen zijn aan vervanging toe en zijn dus te dun.

Er is voldoende zit gelegenheid zowel buiten als binnen dus dat is geen probleem.

Goede gratis card voor diverse activiteiten.

sehr angenehmer aufenthalt m.freundlichem personal

Wilma u.Karl-Otto
28-6-2017

Sehr sauber, freundliche Bedienung, schnelle Bewirtung,sehr höflich. wir würden wieder buchen.

Matig

Paul
26-6-2017

Hotelkamer was 3 m x 3,3 m, erg krap wanneer je veel bagage hebt of meer dan twee koffers. Het bed was maar 1,9 m lang en bestond uit een plank met een 8 cm dik matras erop en kraakte als de pest. Je kon goed je buren horen. Er waren gezamenlijke balkons. De sanitaire ruimte was voorzien van alles, maar aan de kleine kant, de douche was 80 x 80 cm en liet niet veel plek om je zeep te laten vallen. Eten was tweekeuzenmenu en vaak streekgerechten, niet altijd even goed en vaak zout, maar wat betreft porties redelijk, niet te veel, niet te weinig. Voor drank werd in het begin van de week hard gelopen, maar de laatste dagen moest je het binnen gaan vragen. De prijs was zeer gunstig, dus ik heb niet het idee dat ik mag klagen voor hetgeen ik gekregen heb, maar het hotel zit vol Nederlandse toeristen die dat wel vinden en door stemmingmakerij en continue vervelende opmerkingen je vakantie wel degelijk beïnvloeden. De omgeving is prachtig. Personeel is hardwerkend en vriendelijk. Hotel is gedateerd en behoeft onderhoud, maar de kamers zijn schoon. Het ontbijt is niet uitgebreid en de broodjes zijn niet altijd dagvers. De salade bij het eten is heel basic en we hebben al eens bruine sla erbij gekregen, maar dan lieten we die staan. Koffie is tot 16.00 uur en daarna kost een gewoon kopje koffie € 3,50, ik vind dit aan de hoge kant. Wanneer mensen van buitenaf komen en betalen op het terras ziet het eten er anders uit en zijn de porties stukken groter, maar wederom niet verwonderlijk. De fris die all-inclusive wordt geschonken is uit een tap (siroop), dus verwacht geen Coca Cola. De ligging is geweldig en de omgeving heeft alles wat je ervan verwacht. Voor die prijs zou ik het zo weer doen en ik accepteer een minder hotel en minder uitgebreid eten voor dit bedrag, maar stoorde mij ontzettend aan de overige gasten die dit dagelijks als gespreksonderwerp in de mond namen. Er is geen muziek in het hotel. Het terras zit wel exact tot einde van de dag (lees eindtijd all-inclusive) vol met die zelfde klagende mensen, die allemaal minstens aangeschoten luidruchtig terugkeren naar hun kamers. Ik zou het hotel niet meer nemen om de mensen waar je het mee deelt, maar voor de rest krijg je meer dan waar je voor betaald en wil je meer of anders dan hierboven beschreven kies dan een duurder hotel met je gewenste luxe.

Van Gorp Willy
25-6-2017

Prijs/kwaliteit kan niet beter zijn

We hebben een aantal aanbieders voor Färberwirt voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Färberwirt in Muhltal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Färberwirt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Färberwirt scoort een 6.51 uit 10 op basis van 40 reviews.