Hotel Färberwirt

39 reviews over Hotel Färberwirt in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar

L.D. de Graaf,
14-1-2019

Het is een gedateerd hotel, waarschijnlijk uit de jaren 70. Het restaurant lijkt me nog niet zo lang geleden te zijn opgeknapt in de bekende Oostenrijkse stijl. Er blijken ook wat kamers te zijn gerenoveerd. Wij hadden de kamers nog in de oude staat.

Alles in de kamer funktioneerde overigens naar behoren. Hier en daar is er in het hotel wel wat kapot, werkt niet, of is versleten.

Maar de uiterst vriendelijke en gastvrije bejegening van het bedienend personeel en de manager weegt volkomen op tegen deze mankementen.

Dat geldt ook voor de gevarieerde, en kwalitatief goede maaltijden waaronder het ontbijtbuffet.

Zeker de prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend.

Vreselijk hotel - skipistes ok

Leen Pauwels,
29-12-2018

Vreselijk geslapen!

Ontbijt en diner hotel onwaardig. Personeel van goede wil maar onvoldoende ervaring.

Skipistes ok maar volgende keer gaan we voor een andere hotel!

Fantastische

Hilda,
7-10-2018

Hotel Faberwirt is een mooi hotel.

Ik kom graag nog een keer terug.

Nooit meer

Mieke,
2-10-2018

De koffie vond ik lekker.Het hotel verouderd donker en kil.Het eten eentonig, weinig tot geen vlees, veel rijst,oude broodjes tussen de verse. Soms oud fruit zoals zwarte bananen.Om 11 uur s,avonds alles donker en niemand meer aanwezig alleen de chauffeur. Als er iets gebeurd sta je mooi te kijken.Een geluk had ik wel,ik hoefde niet te rouleren met mijn gezellige tafelgenoten.

Voor mij nooit meer.

De foto is mooi, maar nu is alle hout zwart en aan onderhoud toe. Het hotel is donker en oud, weinig en zwakke verlichting in hotel, max. een ster hotel. Geen receptionist. Eten voor soldaten, vegetarisch door weinig/geen vlees, veel bonen en rijst tomaten en paprika's.

Al met al viel verblijf in hotel goed mee.

Verhasselt J,
23-9-2017

Prijs / kwaliteit valt zeker mee, gezien de prijs die je betaalt, moet je ook geen hoogstandjes verwachten. Gezien de negatieve reactie waren onze verwachtingen niet te hoog. Maar het viel best mee. Hotel op zijn Oostenrijks, wat gedemodeerd maar proper. Personeel was volop in de weer, spijtig dat ze aan de receptie niet steeds Duits kenden, maar ze waren behulpzaam. Ook de omgeving en de mogelijkheden met de "gratis" kaart waren ok. Spijtig dat één lift vernieuwd werd; fijne, als iets oudere, om van bovenaf bergtochten aan te vangen. De zichten van bergen en dalen waren magnifiek, almen en hutten de moeite om te verkennen. Het ontbijt 's morgens viel mee, het avondeten was geen hoogstand maar eetbaar en er werd wel degelijk aangevuld!

Prima verblijf voor de prijs die je betaald

Dhr. Louis,
28-8-2017

Met de slechte recencies in onze gedachten gingen we met zijn zevenen er naar toe. Ondanks dat het personeel niet altijd even goed Duits en Engels sprak werden we goed geholpen, hadden we twee kamers naast elkaar. De bediening werkt keihard, en vriendelijkheid werd beloont. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar het instellen op eten wat de pot schaft, maakt dat we terugkijken met een goed gevoel. Ontbijt prima, lunch is ok. En het avond eten is de ene dag meer naar onze smaak dan de andere, maar wel keuze uit twee hoofdgerechten. Met 5 kinderen, met allemaal hun eigen smaak, toch geen enkel probleem. De ligging met de activiteitenkaart geeft veel mogelijkheden, vooral veel plezier gehad van de weekkkaart voor de bummelbahn (met korting). Wel veel klagende mensen die ons inziens niet goed lezen wat ze boeken. Goedkoop en daarmee waar voor je geld.

voor mij niet meer

n verstraten,
1-8-2017

eerst goed nadenken en lezen op zoover want de obers was behoorlijk slecht ze konden nog geen goede morgen zeggen tegen de gasten

Prima hotel dat voldoet

Marco,
23-7-2017

Als je een gezellig hotel zoekt voor een goede prijs en een beetje verdraagzaam bent, is dit zeker een aanrader. Misschien lijkt het personeel wat onvriendelijk, maar schijn bedriegt. Ze rennen 6 dagen per week de benen uit het lijf om het iedereen naar de zin te maken en slagen daar redelijk goed in. Natuurlijk is er ook kritiek, de bedden zijn 190 cm lang en wat oud, de gangen soms wat donker, de maaltijden kunnen soms beter, maar gezien de prijs voldoet het goed de verwachtingen. Elke avond gezellig op het terras gezeten en vooral veel gezelligheid ervaren. Mooie ligging en over het algemeen helemaal prima!

Weet waar je aan begint.

M.M.W. de Wit,
17-7-2017

Goed: de schoonmaak, de gratis Wildschönau card.

Niet goed: onvriendelijk personeel, ongeïnteresseerde zakelijk ontvangst, All-inclusive is NIET All-inclusive; 's avonds na het diner betaal je gewoon €3,50 voor een kopje koffie.

We hebben een aantal aanbieders voor Färberwirt voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Färberwirt in Muhltal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Färberwirt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.