Weer vandaag-3°-12°
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Bergkristall voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Bergkristall in het Nederlands

Geen alternatief bij suiker intolerantie

Sprangers
27-9-2016

Waren er 5 dagen en men kon alleen een appel en een onrijpe kiewie geven voor een desert aan een persoon met suiker intolerantie

Gereisd met vrienden in september 2016
2008

dit is de top van een tiroler vakantie

verbraekel ronny
29-8-2008

super vakantie alles tot in de puntjes verzorgt vanaf het vertrek bij randtours te Affligem

het hotel was suppergoed een aanrader

Gereisd met vrienden in augustus 2007
2005

Het is een leuk hotel met heel goeie en persoonlijke service. Het hotel heeft propere kamers en badkamer (voldoende groot). Het eten is er lekker en als je speciale eisen (bvb diabeten) dan worden deze vervuld. Er is een mooi zwembad aanwezig. Er is ook een fitnessruimte maar die stelt niets voor. Het hotel ligt op het hoogste punt van het dorp. het ligt in een dal dat nog niet bedorven is door het tourisme. Als je uiteraard houdt van winkelen dan ben je hier aan het verkeerde adres want er zijn er geen in het dorp, je moet je wagen nemen om te gaan winkelen.

Gereisd anders in augustus 2005

We hebben een aantal aanbieders voor Bergkristall voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bergkristall in Muhltal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bergkristall zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.