Hotel Bergkristall

Hotel Bergkristall
8,8

6 reviews over Hotel Bergkristall in het Nederlands

Geen alternatief bij suiker intolerantie

Sprangers
27-9-2016

Waren er 5 dagen en men kon alleen een appel en een onrijpe kiewie geven voor een desert aan een persoon met suiker intolerantie

A recommander

remy
15-7-2013

Hôtel magnifique, propre, très bien situé. Accueil chaleureux. Le personnel, la patronne et le patron étaient au petit soin. Petits déjeuners et repas copieux, excellents. Nous y reviendrons en famille.

Toller Urlaub im Hotel Bergkristall

Derwenskus, Renate
16-9-2010

Das Hotel liegt in einem Tal und es gibt nur einen kleinen Supermarkt. Für Wanderungen gut.Eine Bimmelbahn fährt von Ort zu Ort.

Das Personal ist sehr aufmerksam und freundlich.Das Zimmer war schön und sauber, aber die Putzfrau hat immer Handtücher und Kopfkissen vertauscht. Man hat die Heizung nicht auf Gang bekommen und uns war abends immer kalt.Kalt wars auch im Schwimmbad, die Sauna und das Dampfbad waren nicht an.Die im Internet erwähnte Bar war geschlossen. Das Essen war lecker und reichlich, Sonderwünsche wurden promt erfüllt. Ab und zu gab es abends Unterhaltung.

2008

dit is de top van een tiroler vakantie

verbraekel ronny
29-8-2008

super vakantie alles tot in de puntjes verzorgt vanaf het vertrek bij randtours te Affligem

het hotel was suppergoed een aanrader

Feines Hotel

Burkhardt
12-1-2008

Feines Hotel.Randlage und doch mitten drin.Chefin und Personal super. Verpflegung sehr gut. Besonders der Wellnessbereich für die größe des Hotels überraschend umfangreich und gepflegt. Hotelgröße mittel, noch sehr familiär. Mobilität wäre besonders bei älteren Gästen enpfehlenswert.Preis-Leistungsberhältnis ausserordentlich gut.

Das Hotel Bergkristall in der Wildschönau kann unbedenklich empfohlen werden

2005

Het is een leuk hotel met heel goeie en persoonlijke service. Het hotel heeft propere kamers en badkamer (voldoende groot). Het eten is er lekker en als je speciale eisen (bvb diabeten) dan worden deze vervuld. Er is een mooi zwembad aanwezig. Er is ook een fitnessruimte maar die stelt niets voor. Het hotel ligt op het hoogste punt van het dorp. het ligt in een dal dat nog niet bedorven is door het tourisme. Als je uiteraard houdt van winkelen dan ben je hier aan het verkeerde adres want er zijn er geen in het dorp, je moet je wagen nemen om te gaan winkelen.

We hebben een aantal aanbieders voor Bergkristall voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bergkristall in Muhltal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bergkristall zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bergkristall scoort een 8.82 uit 10 op basis van 6 reviews.