Gasthof Gästehaus Gastl

3 reviews over Gasthof Gästehaus Gastl in het Nederlands

Zeer gastvrij

Ingrid
29-9-2016

Onze kamer was wel iets verouderd maar Zeer schoon.

Fantastich

Mieke Veldhuizen
28-8-2009

We hebben een heerlijke week gehad, we moesten een paar kilometers rijden voor de ski piste, onze kinderen hebben alle dagen geski'd.

Ook viel er nog veel sneeuw, helemaal mooi, heerlijk gewandeld,

sneeuwhut / sneeuwpop gemaakt.

Een fantastische gastvrouw

Bernard Damhuis
    20-8-2009

Oostenrijkse gastvrijheid van de bovenste plank, in een woord fantastisch.

We hebben een aantal aanbieders voor Gästehaus Gastl voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Gästehaus Gastl in Mieming, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Gästehaus Gastl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Gästehaus Gastl scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.