Appartement Elisabeth

jammer, nooit meer

kunst
11-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

op appartement niets op aan te merken, eigenaar ook vriendelijk alleen je weet niet of je die nacht goed slaapt.Eerder in mei geweest,veel lawaai buiten tot drie uur in de nacht, niet geslapen (airbnbhuis ernaast). Deze keer andere kant van complex(straatkant) om 20.00 uur onder ons raam twee autos met draaiende motor en muziek en drankflessen op autodak (oostenrijkse hangjongeren).Waren om 18.00 uur aangekomen en zijn weer om 20.30 vertrokken. briefje geschreven aan eigenaresse met de reden waarom. Vanmorgen thuisgekomen , lag rekening van 54,00 euro ,wordt betaald met zure smaak. medewerking nul komma nul alleen sorry sorry (koop je niets voor als gast). Nu vier keer geweest,maar na deze ervaringen niet meer, kan alles wel top binnen zijn buiten zeer zeker niet, onzekere faktor.

perfect

Ilse de Kruijk
11-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mieming is een super dorp en bij Elisabethh of bij Maurer zit je perfect.Lieve mensen en supergoed personeel.Ben er al vele malen geweest.

Prachtig ruim appartement

Anita Paap
5-9-2012

In aug. 2012 hebben wij met onze 2 kinderen (4- en 5 jr) een week doorgebracht in dit prachtige appartement. In het door ons gehuurde appartement bevinden zich twee ruime slaapkamers, twee luxe badkamers en een ruime woonkamer/keuken. Tevens een groot balkon met uitzicht op de bergen. In de ruime en mooie tuin van dit complex is een heerlijke zwemvijver aangelegd waar je lekker kunt zwemmen. De winkels in het dorpje (o.a. een bakker en een supermarkt) liggen op vijf minuten loopafstand. Rustige ligging van het appartement. In de omgeving is er veel te zien en te doen (Otzi dorp, Hoch Imst, prachtige bergwandelingen, watervallen van het Otztal). Het personeel is erg vriendelijk en hulpvaardig. De kamers worden 1x/week helemaal schoongemaakt maar elke dag komt er iemand langs om te vragen of er nog voldoende handdoeken zijn en of er even iets moet worden schoongemaakt. Echt een aanrader, dit appartement!

Uitermate vriendelijk en aardig

Jansen
8-7-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer vriendelijk en uitermate goed appartement. Schoon, groot, modern, nieuw, en voorzien van alle opties. Het personeel is ook zeer vriendelijk en uiterst behulpzaam.

Kortom... beter zul je niet gauw aantreffen.

Super luxe appartement

r_vanderwilt
7-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes3

Prachtig gelegen hotel, niet direct ski gebieden in de buurt, maar als wandel en fiets vakantie voor zomer vakanties zeer geschilkt. Wij hebben het geboekt als overnachting appartement en nog nooit zo'n schoon, luxe en zeer vriendelijk mensen mee gemaakt. familie kamer 4 personen inclusief ontbijt € 144,00 p.n

Het was er fantastisch

Ilse de Kruijk
1-7-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het is echt super bij Elisabeth en ik raad het ook aan,de ligging is prachtig en de kamers groot dus heb je veel ruimte,het dorp is maar een paar honderd meter verder op en ook cafe,hotel Maurer-Haselwanter is aan te bevelen is aan te bevelen

We hebben een aantal aanbieders voor Elisabeth voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Elisabeth in Mieming, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Elisabeth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.